Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kitap adamda."

Çeviri:The man has the book.

4 yıl önce

4 Yorum
Tartışma kilitli.


cherylady

"The man has the book" cümlesi "adamın kitabı var" demek değil mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ufak bi fark var, "the" kullanınca kitap belirli bir kitap oluyor. şu şekilde: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

mehmetsahin.

he has the book dedm ama anlam karmaşası mı var ondan mı kabul görmedi ?

4 yıl önce

NineTheme

He "o" demek. "Man" ise adam.

4 yıl önce