"He reads the newspapers."

Fordítás:Elolvassa az újságokat.

4 éve

12 hozzászólás


JurecskaSzabolcs

Az "Ő újságokat olvas." miért hibás?

4 éve

olzsal

Újságokat olvas - He reads newspapers Elolvassa az újságokat - He reads the newspapers

4 éve

szilvacsora

Mert " He read THE newspapers.

4 éve

zsozsoki

azért, mert ott van a the

4 éve

SchafHU

Mintha lenne itt egy hanghiba..

4 éve

MelindaKokas

Igen van is!

4 éve

palhazi.zoltan

a newspaper nem jelenti a napilapot is?

4 éve

popsanyi

Elolvas, vagy olvas. Van kulönbseg, de megertjük a lényeget.

4 éve

Zsupy

A "Felolvassa az újságokat" miért nem jó?

4 éve

Sztankay54

Mindíg a határozott névelőn szőröz,de a lényegen nem változtat./olvas,újságok...kit érdekel tovább?

2 éve

Honeix

Az újságpapír miért nem jó?

1 éve

Harga
Harga

Jó az újságpapír sok mindenre, érdemes szelektíven gyűjteni, de ennek a mondatnak a fordítását duolingo korrekten adja meg. Nem érdemes változtatni rajta.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.