A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő elolvas egy könyvet, én pedig elolvasom az újságot."

Fordítás:She reads a book and I read the newspaper.

4 éve

13 hozzászólás


Kajati

She reads a book and I read the newspaper ezt a választ jelöltem meg, mégis hibásnak vette!

4 éve

Begyo

Mert két jó válasz van, és azt kérte, hogy MINDEN jó választ jelölj be. A két jó válasz pedig: "He reads a book and I read the newspaper., She reads a book and I read the newspaper."

4 éve

Casti98

She reads a book,I read the newspaper.

4 éve

daniazasz

Nekem se fogadta el. :(

3 éve

katicaaa2001

Az it read az miert nem jo?

4 éve

PterKirly

Mert ő róla van szó, tehát /she is vagy he is/ az IT is tárgyra vonatkozó. Ha nem jól magyaráztam akkor előre is bocsánat.

4 éve

Honey_and_bear

Az újságpapír mért nem jó?

4 éve

Wolfy128521

Mert nem a papír fajtájáról van szó, hanem a tárgyról ami ebben az esetben az újság (Egy papírrol még abban az esetben sem ha újságpapír önmagában nem lehet olvasni, írásnak kell lenni rajta. Ezért az újság több mint puszta újságpapír, tehát ennyi nem elég a hejes megoldáshoz).

4 hónapja

kriszrudi

Az miert nem jo ha ugy irtam hogy she/he

3 éve

Melissa1377

Azért nem fogadta el mert lehagytam egy pontot!

4 éve

solllyci

Attól még elfogadja

3 éve

senorana

Az IT-nek helyesnek kellene lennie, mivel nem adta meg hogy nő vagy férfi-nálam he-t jelölt jónak és ha she-t írok az is hibás!! Szerintem ez inkorekt!

4 éve

Wolfy128521

Azok amikre "It"-el utalunk nem tudnak olvasni. Ha nem határozza meg a nemét, akkor vagy vérmelyik(he/she) vagy, mindkettőt együtt fogadja el a feladattól függően.

4 hónapja