"Ő elolvas egy könyvet, én pedig elolvasom az újságot."

Fordítás:She reads a book and I read the newspaper.

February 2, 2014

17 hozzászólás


Kajati

She reads a book and I read the newspaper ezt a választ jelöltem meg, mégis hibásnak vette!

April 22, 2014

Begyo

Mert két jó válasz van, és azt kérte, hogy MINDEN jó választ jelölj be. A két jó válasz pedig: "He reads a book and I read the newspaper., She reads a book and I read the newspaper."

May 3, 2014

katicaaa2001

Az it read az miert nem jo?

March 5, 2014

PterKirly

Mert ő róla van szó, tehát /she is vagy he is/ az IT is tárgyra vonatkozó. Ha nem jól magyaráztam akkor előre is bocsánat.

March 7, 2014

Casti98

She reads a book,I read the newspaper.

February 2, 2014

daniazasz

Nekem se fogadta el. :(

November 6, 2014

senorana

Az IT-nek helyesnek kellene lennie, mivel nem adta meg hogy nő vagy férfi-nálam he-t jelölt jónak és ha she-t írok az is hibás!! Szerintem ez inkorekt!

June 24, 2014

Wolfy128521

Azok amikre "It"-el utalunk nem tudnak olvasni. Ha nem határozza meg a nemét, akkor vagy vérmelyik(he/she) vagy, mindkettőt együtt fogadja el a feladattól függően.

May 13, 2018

Honey_and_bear

Az újságpapír mért nem jó?

July 30, 2014

Wolfy128521

Mert nem a papír fajtájáról van szó, hanem a tárgyról ami ebben az esetben az újság (Egy papírrol még abban az esetben sem ha újságpapír önmagában nem lehet olvasni, írásnak kell lenni rajta. Ezért az újság több mint puszta újságpapír, tehát ennyi nem elég a hejes megoldáshoz).

May 13, 2018

mism12

A "hejes" nem helyes :)

October 28, 2018

kriszrudi

Az miert nem jo ha ugy irtam hogy she/he

November 6, 2014

Melissa1377

Azért nem fogadta el mert lehagytam egy pontot!

February 28, 2014

solllyci

Attól még elfogadja

April 12, 2015

Elluska85

Szerintem ennek a mondatnak folyamatos jelenben kellene lennie nem egyszerűben

September 7, 2014

duolingoista

heh

September 13, 2016

ParadiPetra

nem fogad el semmilyen választ ..

November 4, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.