1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ő elolvas egy könyvet, én pe…

"Ő elolvas egy könyvet, én pedig elolvasom az újságot."

Fordítás:She reads a book and I read the newspaper.

February 2, 2014

23 hozzászólás


Kajati

She reads a book and I read the newspaper ezt a választ jelöltem meg, mégis hibásnak vette!


Begyo

Mert két jó válasz van, és azt kérte, hogy MINDEN jó választ jelölj be. A két jó válasz pedig: "He reads a book and I read the newspaper., She reads a book and I read the newspaper."


Bettina607649

Én is! Honnan kellene tudni a nemet? Ez így nem korrekt, kétválaszos kérdésre helytelent kapni!


Casti98

She reads a book,I read the newspaper.


daniazasz

Nekem se fogadta el. :(


katicaaa2001

Az it read az miert nem jo?


PterKirly

Mert ő róla van szó, tehát /she is vagy he is/ az IT is tárgyra vonatkozó. Ha nem jól magyaráztam akkor előre is bocsánat.


hunyadinora

Én azt írtam hogy She reads a book and I read the newspaper


Tams971861

A pedig miért jelent és ez nem logikus!


KasperAnik

Nincs más hibám szerintem mint az hogy nő cagy ferfi nemű Ő


senorana

Az IT-nek helyesnek kellene lennie, mivel nem adta meg hogy nő vagy férfi-nálam he-t jelölt jónak és ha she-t írok az is hibás!! Szerintem ez inkorekt!


Wolfy128521

Azok amikre "It"-el utalunk nem tudnak olvasni. Ha nem határozza meg a nemét, akkor vagy vérmelyik(he/she) vagy, mindkettőt együtt fogadja el a feladattól függően.


Honey_and_bear

Az újságpapír mért nem jó?


Wolfy128521

Mert nem a papír fajtájáról van szó, hanem a tárgyról ami ebben az esetben az újság (Egy papírrol még abban az esetben sem ha újságpapír önmagában nem lehet olvasni, írásnak kell lenni rajta. Ezért az újság több mint puszta újságpapír, tehát ennyi nem elég a hejes megoldáshoz).


mism12

A "hejes" nem helyes :)


kriszrudi

Az miert nem jo ha ugy irtam hogy she/he


csabca3

Ez nem "He reads the book"?


Melissa1377

Azért nem fogadta el mert lehagytam egy pontot!


solllyci

Attól még elfogadja


Elluska85

Szerintem ennek a mondatnak folyamatos jelenben kellene lennie nem egyszerűben


ParadiPetra

nem fogad el semmilyen választ ..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.