A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read."

Fordítás:Olvasok.

4 éve

53 hozzászólás


IdaZentai

Az egyszerű jelenidő miatt (present simple tens) miatt pontosabb lenne az a fordítás, hogy "Én szoktam olvasni".

4 éve

MilnNagy2

Hát igen

3 éve

Tutika91

Nem. I-én read-olvas. És így olvasok lesz belőle

2 éve

Levente2100

El kell fogadni

3 éve

Reka.A

nem érthetően mondja , pedig már-már a hangszóróba bújtam bele , hogy értsem mit mond :/

3 éve

NagyKriszt13

Az azt jelenti hogy Olvasok!!

3 éve

GaborVirag

Igen. Az egyszerű jelen inkább szokást fejez ki ebben a formában.

4 éve

Rhoxane

Csak én hallom furcsán hogy nem read-ot hanem mint ha vid-et hallanék. Sokszor hibáztam mert ezt a mondatot másképp hallom,még lassítva is.

3 éve

babo592953

A kiejtes más es az iras is mas

3 éve

sassbarbi1

Igazad van

2 éve

apokerphis

Igen magyarul olvasom és nem pedig olvasok.érthetetlen.

4 éve

Athy

Tárgyas- és alanyi ragozás:

Alanyi ragozásúak a tárgyatlan igék és a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett nincs tárgy, vagy az határozatlan. Pl.: Én könyvet olvasok. Tárgyas ragozásúak a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett határozott tárgy van. Pl.: Én a könyvet olvasom.

4 éve

Szabo.Bence

Elkellene fogadni ezt a fordításomat

3 éve

Lilu.hungary

Ezekkel csupán az a baj, hogy oké hogy egyszer kiadja, de előtte kicsit gyakoroltathatná velünk az olvasás igét.

3 éve

Vardani2007

Olvasok ez jó.

2 éve

guluka

Ihaza van Rhoxane-nek

3 éve

kantorkata1

Könyű

2 éve

miha75

3 éve

Edina2767

egy szerü megoldás

3 éve

panni474771

Szerintem minden jo ahogy van

2 éve

BereczkiKr

Egyszerű

2 éve

domilara

Ôv

2 éve

Linddddaaaa

2 éve

Dani106355
1 éve

Dani106355
1 éve

SziliA0

nem lehet erteni mit mond

1 éve

VrsJnos

Ugyan az! A jó vàlaszt nem fogadja,s így nem tudok tovább menni?

11 hónapja

Zita913211

Azt miért nem fogadja el, hogy én olvasok?

10 hónapja

BarnaIstvn6

Nekem nem fogadja el jó válasznak az olvasok szót.

9 hónapja

kisVinyus

Leirtam, hogy "olvasok" es a mondat végi pont hianyzott ezért lett hiba.. Most tenyleg??

9 hónapja

dorottya.b1

Az olvasom es az olvasok ugyan az...akkor miert is utasitja el nekem a k vegut?

3 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

Az OLVASOM -at is el kellene fogadni helyesnek, hiszen ha valaki pl előadást tart, vagy prédikál és közben azt mondja, hogy "The prove text is the John 1:1. Lets read that verse. Are you there? I READ.
"In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God."

2 éve

Bossnyiva0

Miért miért nem enged tovább a gép, ha helyesen írom be ??? segitség ???

2 éve

cromwellb

én olvasok

2 éve

Lipi248761

Ggggh

1 éve

Lipi248761

AI

1 éve

kittike200

Én erre azt írtam, hogy olvasom és azt nem fogadta el. Az miért nem jó?

1 éve

daniel823671

De az olvasok és az olvasom ugyanaz!!!

1 éve

Rol8iiiii

Kaki

1 éve

Lilla384724

Hülyesèg

1 éve

Dorka275386

Haladó szinten beszélek angolul. Azok kedvéért akik szerint rossz a kiejtés: az angolok az "r" betűt nem minden esetben ejtik tisztán, sőt számukra az a szebb ha úgy ejtik, mint ez a szó esetében. Akik felháborodnak az olvasok/olvasom variación: tárgyas és alanyi ragozás

11 hónapja

henimo

Miért nem fogadja el a választ?(ugyanaz) Nem tudok tovább menni...

10 hónapja

ramona806946

Shdhdh

10 hónapja

Mini838393

Olvasom

10 hónapja

LarinaRnas

ez jó

10 hónapja

pter971230

Sziasztok pèter vagyok

9 hónapja

Bogi394192

Nekem pedig az hogyha ugyabazt írom akkor is kinyomja!

9 hónapja

Moosky4

Azt irtsm be hogy olvasok és nem fogadta el

9 hónapja

BlankaBnsz1

Én jól írtam le de kijavította

8 hónapja

apafi22

Olvasok. el kellene fogadni és mindig visszadobja hibával.

8 hónapja

KrupaAnna

" Olvasok " Beírom a helyes megfejtést és nem fogadja el. Írtam pont nélkül, majd ponttal a végén, hátha az a baja vele. De nem fogadja el sehogy.

8 hónapja

Maciur

Azt írtam be, hogy: olvasok. erre nem fogadta el, és kidobta helyes megoldásnak ugyan azt a szót csak nagy kezdőbetűvel. ???

8 hónapja