A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read."

Fordítás:Olvasok.

0
4 éve

87 hozzászólás


IdaZentai

Az egyszerű jelenidő miatt (present simple tens) miatt pontosabb lenne az a fordítás, hogy "Én szoktam olvasni".

17
Válasz4 éve

MilnNagy2

Hát igen

7
Válasz3 éve

pter971230

Mi

-1
Válasz9 hónapja

Tutika91

Nem. I-én read-olvas. És így olvasok lesz belőle

2
Válasz2 éve

VrsJnos

Köszönöm kipróbàlom!

-1
Válasz10 hónapja

pter971230

Mi

-1
Válasz9 hónapja

Levente2100

El kell fogadni

12
Válasz3 éve

lili755650

De hat most kezded el ezt a szintet de mar mindent tudni kell!Ez nem igazság!!!

-2
Válasz2 éve

Reka.A

nem érthetően mondja , pedig már-már a hangszóróba bújtam bele , hogy értsem mit mond :/

10
Válasz13 éve

NagyKriszt13

Az azt jelenti hogy Olvasok!!

8
Válasz3 éve

GaborVirag

Igen. Az egyszerű jelen inkább szokást fejez ki ebben a formában.

7
Válasz4 éve

Rhoxane

Csak én hallom furcsán hogy nem read-ot hanem mint ha vid-et hallanék. Sokszor hibáztam mert ezt a mondatot másképp hallom,még lassítva is.

7
Válasz3 éve

babo592953

A kiejtes más es az iras is mas

5
Válasz3 éve

sassbarbi1

Igazad van

1
Válasz2 éve

boci85

Dettó :/

-3
Válasz3 éve

adamsdaniel007

meko

0
Válasz2 éve

apokerphis

Igen magyarul olvasom és nem pedig olvasok.érthetetlen.

5
Válasz4 éve

Athy

Tárgyas- és alanyi ragozás:

Alanyi ragozásúak a tárgyatlan igék és a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett nincs tárgy, vagy az határozatlan. Pl.: Én könyvet olvasok. Tárgyas ragozásúak a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett határozott tárgy van. Pl.: Én a könyvet olvasom.

5
Válasz3 éve

Szabo.Bence

Elkellene fogadni ezt a fordításomat

5
Válasz3 éve

Lilu.hungary

Ezekkel csupán az a baj, hogy oké hogy egyszer kiadja, de előtte kicsit gyakoroltathatná velünk az olvasás igét.

4
Válasz3 éve

panni474771

Hat ja

-1
Válasz2 éve

Vardani2007

Olvasok ez jó.

3
Válasz2 éve

guluka

Ihaza van Rhoxane-nek

2
Válasz3 éve

kantorkata1

Könyű

2
Válasz2 éve

miha75

1
Válasz3 éve

Edina2767

egy szerü megoldás

1
Válasz3 éve

panni474771

Szerintem minden jo ahogy van

1
Válasz2 éve

BereczkiKr

Egyszerű

1
Válasz2 éve

domilara

Ôv

1
Válasz2 éve

Linddddaaaa

1
Válasz2 éve