A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I read."

Fordítás:Olvasok.

4 éve

87 hozzászólás


IdaZentai

Az egyszerű jelenidő miatt (present simple tens) miatt pontosabb lenne az a fordítás, hogy "Én szoktam olvasni".

4 éve

MilnNagy2

Hát igen

3 éve

pter971230

Mi

11 hónapja

Tutika91

Nem. I-én read-olvas. És így olvasok lesz belőle

2 éve

pter971230

Mi

11 hónapja

VrsJnos

Köszönöm kipróbàlom!

1 éve

Levente2100

El kell fogadni

3 éve

lili755650

De hat most kezded el ezt a szintet de mar mindent tudni kell!Ez nem igazság!!!

3 éve

Reka.A

nem érthetően mondja , pedig már-már a hangszóróba bújtam bele , hogy értsem mit mond :/

3 éve

NagyKriszt13

Az azt jelenti hogy Olvasok!!

3 éve

GaborVirag

Igen. Az egyszerű jelen inkább szokást fejez ki ebben a formában.

4 éve

Rhoxane

Csak én hallom furcsán hogy nem read-ot hanem mint ha vid-et hallanék. Sokszor hibáztam mert ezt a mondatot másképp hallom,még lassítva is.

3 éve

babo592953

A kiejtes más es az iras is mas

3 éve

sassbarbi1

Igazad van

3 éve

boci85

Dettó :/

3 éve

adamsdaniel007

meko

2 éve

apokerphis

Igen magyarul olvasom és nem pedig olvasok.érthetetlen.

4 éve

Athy

Tárgyas- és alanyi ragozás:

Alanyi ragozásúak a tárgyatlan igék és a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett nincs tárgy, vagy az határozatlan. Pl.: Én könyvet olvasok. Tárgyas ragozásúak a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett határozott tárgy van. Pl.: Én a könyvet olvasom.

4 éve

Szabo.Bence

Elkellene fogadni ezt a fordításomat

3 éve

Lilu.hungary

Ezekkel csupán az a baj, hogy oké hogy egyszer kiadja, de előtte kicsit gyakoroltathatná velünk az olvasás igét.

3 éve

panni474771

Hat ja

3 éve

Vardani2007

Olvasok ez jó.

2 éve

guluka

Ihaza van Rhoxane-nek

3 éve

kantorkata1

Könyű

2 éve

miha75

3 éve

Edina2767

egy szerü megoldás

3 éve

panni474771

Szerintem minden jo ahogy van

3 éve

BereczkiKr

Egyszerű

2 éve

domilara

Ôv

2 éve

Linddddaaaa

2 éve

Dani106355
2 éve

Dani106355
2 éve

SziliA0

nem lehet erteni mit mond

2 éve

VrsJnos

Ugyan az! A jó vàlaszt nem fogadja,s így nem tudok tovább menni?

1 éve

Zita913211

Azt miért nem fogadja el, hogy én olvasok?

1 éve

BarnaIstvn6

Nekem nem fogadja el jó válasznak az olvasok szót.

11 hónapja

kisVinyus

Leirtam, hogy "olvasok" es a mondat végi pont hianyzott ezért lett hiba.. Most tenyleg??

11 hónapja

dorottya.b1

Az olvasom es az olvasok ugyan az...akkor miert is utasitja el nekem a k vegut?

3 éve

Zsuzsi_K
Zsuzsi_K

Az OLVASOM -at is el kellene fogadni helyesnek, hiszen ha valaki pl előadást tart, vagy prédikál és közben azt mondja, hogy "The prove text is the John 1:1. Lets read that verse. Are you there? I READ.
"In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God."

2 éve

Bossnyiva0

Miért miért nem enged tovább a gép, ha helyesen írom be ??? segitség ???

2 éve

cromwellb

én olvasok

2 éve

kittike200

Én erre azt írtam, hogy olvasom és azt nem fogadta el. Az miért nem jó?

1 éve

daniel823671

De az olvasok és az olvasom ugyanaz!!!

1 éve

henimo

Miért nem fogadja el a választ?(ugyanaz) Nem tudok tovább menni...

1 éve

Bogi394192

Nekem pedig az hogyha ugyabazt írom akkor is kinyomja!

11 hónapja

apafi22

Olvasok. el kellene fogadni és mindig visszadobja hibával.

10 hónapja

KrupaAnna

" Olvasok " Beírom a helyes megfejtést és nem fogadja el. Írtam pont nélkül, majd ponttal a végén, hátha az a baja vele. De nem fogadja el sehogy.

10 hónapja

Maciur

Azt írtam be, hogy: olvasok. erre nem fogadta el, és kidobta helyes megoldásnak ugyan azt a szót csak nagy kezdőbetűvel. ???

10 hónapja

Lipi248761

Ggggh

2 éve

Lipi248761

AI

2 éve

Rol8iiiii

Kaki

1 éve

Lilla384724

Hülyesèg

1 éve

Dorka275386

Haladó szinten beszélek angolul. Azok kedvéért akik szerint rossz a kiejtés: az angolok az "r" betűt nem minden esetben ejtik tisztán, sőt számukra az a szebb ha úgy ejtik, mint ez a szó esetében. Akik felháborodnak az olvasok/olvasom variación: tárgyas és alanyi ragozás

1 éve

ramona806946

Shdhdh

1 éve

Mini838393

Olvasom

1 éve

LarinaRnas

ez jó

1 éve

pter971230

Sziasztok pèter vagyok

11 hónapja

Moosky4

Azt irtsm be hogy olvasok és nem fogadta el

11 hónapja

BlankaBnsz1

Én jól írtam le de kijavította

11 hónapja

.kacsaaa

.

3 éve

Vanda462976

Ez nekem nagyon bejon meg 8 dikos koromba es segit es a tesomnak is le van tolte 1 sös

2 éve

violli23

ldfirngfkvdsfew

2 éve

bpeti06

nagyon könnyő

3 éve

adamsdaniel007

ő olvas

2 éve

LadyNusi

I read.= Olvasok. Ez könnyű!

2 éve

ximolli

Én azt írtam hogy ,Én elolvasok ,azért mert lehetet azt írni de nem volt jó

4 éve

Argentat

Nem i'm reading?

4 éve

TisztesTA

Nem csak úgy helyes. Folyamatos jelenben, azaz I'm reading esetén éppen folyamatban van az olvasás. Egyszerű jelenben, azaz I read esetén mostanában szoktam olvasni valamit, pl. I read a book (most nem olvasom, de a napokban a szabadidőmben olvasgatom).

4 éve

LilienPigler

De az lenne az olvasok. De az I read az a szoktam olvasni :/

3 éve

NagyKriszt13

I read

3 éve

Xnike

Ccxxxcfffffvfcbxfdddrccffcccklpjnvvvc ggglhbegja Vbbnnbnn cv bbbbmnehaghygttfaeďdsdfjsl

3 éve

KisBotond

Ez meg mi???

1 éve

Simonzsanett

Olvasomat írtam helytelen?

3 éve

Boribalerina

Igen, hejtelen.

2 éve

tizen3

Ez is... Hahaha

2 éve

aliomran

miert nem fogadja el hogy olvasom???

4 éve

xXDooriXx

Lehet azért nem, mert a duolingo úgy értelmezte ezt pl.: olvasom a (xy) könyvet :)

3 éve

Athy

Tárgyas- és alanyi ragozás:

Alanyi ragozásúak a tárgyatlan igék és a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett nincs tárgy, vagy az határozatlan. Pl.: Én könyvet olvasok. Tárgyas ragozásúak a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett határozott tárgy van. Pl.: Én a könyvet olvasom.

4 éve

sanyiivagyok

mert buzi xd

4 éve

Mysy.MR.
Mysy.MR.

Egy program nemlehet az!!! Ha meg nemtetszik ne játsz vele

3 éve

adamsdaniel007

vagy te

2 éve

adamsdaniel007

(sanyiivagyok)

2 éve

bpeti06

aha... van benne malami

3 éve

barna994

az miert nem jo hogy olvaso?

3 éve

tupacamuru

Xddddd

3 éve

babo592953

Mert en olvasok nem pedig a szomszed beni

3 éve