"I read."

Fordítás:Olvasok.

February 2, 2014

50 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

IdaZentai

Az egyszerű jelenidő miatt (present simple tens) miatt pontosabb lenne az a fordítás, hogy "Én szoktam olvasni".

February 2, 2014

MilnNagy2

Hát igen

May 22, 2015

Tutika91

Nem. I-én read-olvas. És így olvasok lesz belőle

May 4, 2016

Levente2100

El kell fogadni

April 15, 2015

Reka.A

nem érthetően mondja , pedig már-már a hangszóróba bújtam bele , hogy értsem mit mond :/

January 22, 2015

apokerphis

Igen magyarul olvasom és nem pedig olvasok.érthetetlen.

April 17, 2014

Athy

Tárgyas- és alanyi ragozás:

Alanyi ragozásúak a tárgyatlan igék és a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett nincs tárgy, vagy az határozatlan. Pl.: Én könyvet olvasok. Tárgyas ragozásúak a tárgyas igék közül azok, amelyek mellett határozott tárgy van. Pl.: Én a könyvet olvasom.

August 16, 2014

Rhoxane

Csak én hallom furcsán hogy nem read-ot hanem mint ha vid-et hallanék. Sokszor hibáztam mert ezt a mondatot másképp hallom,még lassítva is.

November 12, 2014

babo592953

A kiejtes más es az iras is mas

June 18, 2015

sassbarbi1

Igazad van

September 30, 2015

NagyKriszt13

Az azt jelenti hogy Olvasok!!

February 11, 2015

GaborVirag

Igen. Az egyszerű jelen inkább szokást fejez ki ebben a formában.

February 15, 2014

Szabo.Bence

Elkellene fogadni ezt a fordításomat

January 18, 2015

Lilu.hungary

Ezekkel csupán az a baj, hogy oké hogy egyszer kiadja, de előtte kicsit gyakoroltathatná velünk az olvasás igét.

January 28, 2015

panni474771

Hat ja

August 26, 2015

Vardani2007

Olvasok ez jó.

November 14, 2015

miha75

January 24, 2015

guluka

Ihaza van Rhoxane-nek

June 4, 2015

panni474771

Szerintem minden jo ahogy van

August 26, 2015

Linddddaaaa

July 23, 2016

VrsJnos

Ugyan az! A jó vàlaszt nem fogadja,s így nem tudok tovább menni?

September 12, 2017

Zita913211

Azt miért nem fogadja el, hogy én olvasok?

September 17, 2017

BarnaIstvn6

Nekem nem fogadja el jó válasznak az olvasok szót.

October 23, 2017

kisVinyus

Leirtam, hogy "olvasok" es a mondat végi pont hianyzott ezért lett hiba.. Most tenyleg??

November 12, 2017

dorottya.b1

Az olvasom es az olvasok ugyan az...akkor miert is utasitja el nekem a k vegut?

June 11, 2015

Edina2767

egy szerü megoldás

July 29, 2015

BereczkiKr

Egyszerű

November 24, 2015

Zsuzsi_K

Az OLVASOM -at is el kellene fogadni helyesnek, hiszen ha valaki pl előadást tart, vagy prédikál és közben azt mondja, hogy "The prove text is the John 1:1. Lets read that verse. Are you there? I READ.
"In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God."

December 25, 2015

domilara

Ôv

April 3, 2016

cromwellb

én olvasok

July 29, 2016

kantorkata1

Könyű

August 10, 2016

kantorkata1
August 10, 2016

Dani106355
September 21, 2016

Dani106355
September 21, 2016

kittike200

Én erre azt írtam, hogy olvasom és azt nem fogadta el. Az miért nem jó?

November 3, 2016

daniel823671

De az olvasok és az olvasom ugyanaz!!!

December 7, 2016

Mini838393

Olvasom

October 10, 2017

Moosky4

Azt irtsm be hogy olvasok és nem fogadta el

November 13, 2017

apafi22

Olvasok. el kellene fogadni és mindig visszadobja hibával.

November 25, 2017

KrupaAnna

" Olvasok " Beírom a helyes megfejtést és nem fogadja el. Írtam pont nélkül, majd ponttal a végén, hátha az a baja vele. De nem fogadja el sehogy.

November 29, 2017

Maciur

Azt írtam be, hogy: olvasok. erre nem fogadta el, és kidobta helyes megoldásnak ugyan azt a szót csak nagy kezdőbetűvel. ???

December 1, 2017

SziliA0

nem lehet erteni mit mond

October 10, 2016

Rol8iiiii

Kaki

March 5, 2017

Lilla384724

Hülyesèg

May 8, 2017

Dorka275386

Haladó szinten beszélek angolul. Azok kedvéért akik szerint rossz a kiejtés: az angolok az "r" betűt nem minden esetben ejtik tisztán, sőt számukra az a szebb ha úgy ejtik, mint ez a szó esetében. Akik felháborodnak az olvasok/olvasom variación: tárgyas és alanyi ragozás

August 20, 2017

henimo

Miért nem fogadja el a választ?(ugyanaz) Nem tudok tovább menni...

October 4, 2017

ramona806946

Shdhdh

October 5, 2017

pter971230

Sziasztok pèter vagyok

November 1, 2017

Bogi394192

Nekem pedig az hogyha ugyabazt írom akkor is kinyomja!

November 6, 2017

BeaBihari

Én az elulvast nyomta

May 5, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.