A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiú kutyája"

Fordítás:The boy's dog

4 éve

20 hozzászólás


bomba_vani_19

The boy`s dog.

4 éve

volseszter

Tettem egy spacet a ' és a s közé máris nem jó a mondatom. Miért????Így írtam the boy' s dog ez tényleg ekkora hiba?

4 éve

atesz67

Mert oda nem kell space! (Lásd McDonald’s)

3 éve

hajni2003

Nekem is

2 éve

PeterSparg

The boy has dog. Miért nem jó???

3 éve

marcell831220

Én is ezt irtam ,nem tudom :(

1 éve

viktorhonv

"Fussatok bolondok" :D

1 éve

jony007

Nem értem milyen esetben kerül a szó mögé " 's " és hogy ez mit jelent. Én ezt írtam "The boy has dog". Kérem magyarázza el valakit köszönöm.

3 hónapja

Bonifac.Kener

's = valakié pl: (valaki)'s valami ; István's plate ; Daniel's duck

a mondatod pedig ("The boy has dog") azért nem helyes, mert így nem azt állítod, hogy a kutya a fiúé, hanem hogy van a fiúnak kutyája

1 hete

Bonifac.Kener
  • has -a- dog, oda kell egy névelő ("a")
1 hete

Bonifac.Kener

the dog of the boy?

1 hete

WienerGabr

De jó így is

3 éve

DiomdVrsze

Bazdmeg egyik helyen baj ha boy 's t irok boy is helyett itt meg direkt is t írtam és hiba

3 éve

Bonifac.Kener

's -birtoklást fejez ki is -létezést, néhány esetben (Pl.: DiomdVrsze is toxic) állapotot, milyenséget stb... fejez ki

(ezen a platformon a legtöbb ember viszonylag békés a "bazdmeg" elüt az átlag kommenttől ezért -4 a kommented értékelése, ahelyett hogy 4 ember érdemben is válaszolt volna)

remélem segítettem :D

1 hete

feketeagi

Miért nem jó a The boy her dog?

4 éve

Lemooon
  1. mert a boy hímnemű, míg a her nőnemű
  2. ha his-t akarsz írni (his dog), akkor az az ő-t jelenti (E/3), nem pedig a fiút :)
4 éve

larisza.sz

Mert a her az nő tulajdonos Pl: Her eyes are green. (Az ő [és lány] szeme zöld)

4 éve

dalia.s.al

The boy his dog

4 éve

atesz67

Ez így értelmetlen. "A fiú az ő kutyája. "

3 éve

Astroth

What? :D

3 éve