A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiú kutyája"

Fordítás:The boy's dog

4 éve

11 hozzászólás


bomba_vani_19

The boy`s dog.

4 éve

volseszter

Tettem egy spacet a ' és a s közé máris nem jó a mondatom. Miért????Így írtam the boy' s dog ez tényleg ekkora hiba?

4 éve

atesz67

Mert oda nem kell space! (Lásd McDonald’s)

4 éve

hajni2003

Nekem is

2 éve

PeterSparg

The boy has dog. Miért nem jó???

3 éve

marcell831220

Én is ezt irtam ,nem tudom :(

1 éve

viktorhonv

"Fussatok bolondok" :D

1 éve

jony007

Nem értem milyen esetben kerül a szó mögé " 's " és hogy ez mit jelent. Én ezt írtam "The boy has dog". Kérem magyarázza el valakit köszönöm.

5 hónapja

Bonifac.Kener

's = valakié pl: (valaki)'s valami ; István's plate ; Daniel's duck

a mondatod pedig ("The boy has dog") azért nem helyes, mert így nem azt állítod, hogy a kutya a fiúé, hanem hogy van a fiúnak kutyája

2 hónapja

Bonifac.Kener
  • has -a- dog, oda kell egy névelő ("a")
2 hónapja

Bonifac.Kener

the dog of the boy?

2 hónapja