Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Całkowita ilość jest inna niż ostatnio."

Tłumaczenie:The total amount is different from last time.

4 lata temu

16 komentarzy


michal.nowak

"The total amount is different than last time" - czy można byłoby użyć tutaj "than" zamiast "from"?

4 lata temu

Malahanka

Napisałam tak samo i powinno być to uznane ;)

4 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

Propozycje alternatywnych tłumaczeń należy zgłaszać w formularzu pod ćwiczeniem.

2 lata temu

MarcinPost

A ilu z was uzywa opcji "zglos"? Tam powinny trafiac pytania co do alternatywnych tlumaczen.

3 lata temu

Ksiadz27

a co ze słówkiem recently?

4 lata temu

buskes76

recently - ostatnio (/ostatnimi czasy), niedawno, świeżo, ...itp recent - niedawny, ostatni, świeży, nowy, świeżej daty, bliski

2 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Czyli powinno być zaliczone.

1 rok temu

knypek
knypek

A mogłoby być coś w stylu: The overall quantity is different than last time?

4 lata temu

GrzegorzLi19

the total amount is different than lately, please add

8 miesięcy temu

rafalkujaw

jakie from?????????Than!

7 miesięcy temu

rafalkujaw

Jeżeli już jest from zamiast than,to powinno być: od ostatniego razu.

7 miesięcy temu

Jzef16

Też wpisałem - than zamiast - from , i mi nie uznano

1 miesiąc temu

br0d4
br0d4
Mod

Powód odrzucenia odpowiedzi musiał być inny, bo zarówno "from" jak i "than" są akceptowane (w sumie akceptowanych jest w tej chwili 120 wariantów odpowiedzi).

Mógł to być też błąd Duolingo (czasem prawidłowa odpowiedź jest odrzucana). W takich wypadkach należy to raportować: za każdym razem po odpowiedzi jest możliwość zgłoszenia błędu "moja odpowiedź powinna być uznana" - wówczas przy danym zdaniu pojawia się propozycja odpowiedzi dokładnie taka jak została wpisana przez użytkownika kursu, wraz ze wszystkimi możliwymi literówkami, albo właśnie zgodna z którąś z dopuszczalnych odpowiedzi, co od razu widać.

1 miesiąc temu

alex.ag

number również oznacza ilość, więc powinny być dobre 2 odpowiedzi...

2 lata temu

The_Art

Widzę że średni sens ma wpisywanie tych komentarzy i tak nikt nie odpowiada

4 lata temu

JakubWdrow

Nie oznacza to prawdopodobnie, że nic nie usprawniają. Pewnie mają ograniczony zaspół za to odpowiedzialny a za dużo uwag. Po dłuższym czasie uwagi są uwzględniane. Wiele razy miałem tak, że wpisywałem zdanie z alternatywnymi wyrażeniami albo innym szykiem wyrazów a i tak było akceptowane. As far as I know it would be difficult to implement into computer algorythm.

4 lata temu