1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dog eats between the cat…

"The dog eats between the cats."

Çeviri:Köpek kedilerin arasında yer.

February 2, 2014

20 Yorum


mekmen74

between iki nesne iki kişi arasında demek değil mi. Burada the dog eats among the cats. Kedilerin arasında içlerinde olmalı iki kedinin arasında manasına gelen between kullanılmamalıydı.


MehmetGundogdu

"köpek kedilerin arasında yemek yer. " cümlesini neden kabul etmedi anlayamadım?


tugce.parl

food kelimesini kullanmamış yemek fiilini kullandığından sadece sanırım


ElifNisaMa

Benimd3 kabul etmedi


esraysa

Kedilerin arasında kopek yer dogru değil mi


Saliha868019

Birisi köpeği kedilerin arasında yer gibi bir anlam olmuş sizinkisi


keremhan77

burada - among kullanılabilirdi..Çok şeyin kedinin arasında kast edilmiş ise among, ancak iki grup kedi olduğunu varsayalım mesela 3-4 tane beyaz, 7-8 tane siyah grup halinde kalmışlar ve bunların arasında köpek yiyorsa -between, ancak aralarına karışmış hepsi bir arada ise -among olur...Açık bir ifade "The dog eats between the black cats and the white cats" olsa daha doğru olurdu -between kullanmak istiyorsak...


ohammedo

köpek kedilerin arasındakini yer dedim neden kabul etmedi ?


10_ur

Among da kullansak olurdu herhalde eş anlamlısı sanırım.


MustafaKoleli

Kopek kediler arasinda yer dogru olabilir mi


MehtapAkgu

Cats sonuna niye Bi ' taki gelmedi cats yazınca kediler sandım in takısı yok yanlış yaptım gitti canim


FurkanYldz234652

The dog eats among the cats olmasi gerek. Hear me Duolingo :)


turan510389

Köpek kediler arasinda yer. Dedim kabul etmedi.


Mustafa483557

"Köpek kediler arasında yer" Kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.