Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The dog eats between the cats."

Çeviri:Köpek kedilerin arasında yer.

4 yıl önce

35 Yorum


esraysa

Kedilerin arasında kopek yer dogru değil mi

4 yıl önce

nebile877136

Galiba

8 ay önce

Mr.NO_06

Cümle büyük harf ile başlar.

6 ay önce

MehmetGundogdu

"köpek kedilerin arasında yemek yer. " cümlesini neden kabul etmedi anlayamadım?

4 yıl önce

tugce.parl

food kelimesini kullanmamış yemek fiilini kullandığından sadece sanırım

4 yıl önce

nebile877136

Benim kabul etti

8 ay önce

ElifNisaMa

Benimd3 kabul etmedi

2 ay önce

ohammedo

köpek kedilerin arasındakini yer dedim neden kabul etmedi ?

3 yıl önce

nebile877136

Bende kabul etti

8 ay önce

mekmen74

between iki nesne iki kişi arasında demek değil mi. Burada the dog eats among the cats. Kedilerin arasında içlerinde olmalı iki kedinin arasında manasına gelen between kullanılmamalıydı.

2 yıl önce

nebile877136

Among ne demek?

8 ay önce

selin606492

Arasında Orn; Among the sleep Uyku arasinda

3 ay önce

ElifNisaMa

Arasinda demek between demek orda da soylemis zaten

2 ay önce

Mr.NO_06

Sözlüğe bak!

6 ay önce

ElifNisaMa

Evet oyle demek

2 ay önce

MustafaKoleli

Kopek kediler arasinda yer dogru olabilir mi

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"the" eşliğinde belirli kedilerden bahsettiğimiz için:

comment/1646458

4 yıl önce

nebile877136

Yanlış o şöyle olacaktı Köpek kedilerin arasında yer olacaktı

8 ay önce

mehmetbagli

köpek kedilerin arasındakini yer demek isteseydik, nasıl olacaktı?

4 yıl önce

nebile877136

Bu doğru cevaptı

8 ay önce

keremhan77

burada - among kullanılabilirdi..Çok şeyin kedinin arasında kast edilmiş ise among, ancak iki grup kedi olduğunu varsayalım mesela 3-4 tane beyaz, 7-8 tane siyah grup halinde kalmışlar ve bunların arasında köpek yiyorsa -between, ancak aralarına karışmış hepsi bir arada ise -among olur...Açık bir ifade "The dog eats between the black cats and the white cats" olsa daha doğru olurdu -between kullanmak istiyorsak...

2 yıl önce

bella920927

bende oyle dusunuyorum

1 yıl önce

gamzeuak1

Kopek kedilerin arkasında yer olmayacak mıydı

7 ay önce

emel755535

Bence yanlis..among olmasi gerekmez mi

4 ay önce

ElifNisaMa

Ama orda zaten between in altini cizmis ve onu belirtmisti buna gore yapin diye

2 ay önce

Semih417910

O köpek kedilerin arasında yiyor dedim kabul etmedi

1 yıl önce

bella920927

bence bu cumle yanlis' the dog eats among the cats' olmali bence oyle

1 yıl önce

11SelenSu11

Ya köpek kedulerin arasında

8 ay önce

AlpcanBabu

7 kere the dog eats between the cat diye ayni cumleyi kurdurttu bi sıkinti var galiba

8 ay önce

FeyzaSunker

Between arasında veya ortasında anlamına gelmez mi ? Ortasıda yazdım fakat yanlış olduğunu söyledi

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ortasında = "in the middle of". birbirinin yerine geçtiği yer olduğunu zannetmiyorum.

4 yıl önce

ElifNisaMa

Arasinda demek between

2 ay önce

alprc

the cats denildiği için arasında demek doğru görünüyor.

4 yıl önce

ynsplt1905

''The dog eats between of the cats'' burda of koysak kediler(in) anlami katmazmi of olmadan nasil kedilerin oluyor.

4 yıl önce

keremhan77

Yarım saattir birçok soru çözdüm, ancak 4-5 tane böylesi hatalar, kafa karıştıran, öğretmekten çok düşündüren kalıplar cümleler kullanılmış sıklıkla...Düzeltilmesi gerekir...

2 yıl önce