"He wears a hat."

Fordítás:Kalapot hord.

February 2, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Zsfi707694

Nem fogadja el azt, hogy 'kalapot visel'...


jzsuzsi

Most már elfogadja.


LszlKormos

Ugy tudom a "sapka" az "cap" de lehet erre is mondani. Viszont a Hord egy kalapot is elfogadta:)


CsabaCsete

you wears a hat nak hallani


Shibelion

Én nem hallom you-nak a he-t.


HegiBali

Igaz, hogy én is még csak tanulom a nyelvet, de amikor a normál beszédtempónál hallgatom, akkor a "he"-t én is "you"-nak hallom. A lassúnál ott egyértelmű a "he".


Shibelion

Én normál tempónál is he-t hallok. A nyelvtudás szintje pedig talán csak annyiban függ össze azzal, hogy mit lehet hallani, hogy minél gazdagabb a szókincsed, annál könnyebben érted meg, amit mondanak.


Annon2000

nekem you-t mondott xd


[törölt felhasználó]

    Már ketten vagyunk. Kalapot visel nekem sem fogadta el.


EditMszros

    Már elfogadja.


EditKiss4

    Nem mindegy,hogy viseli,vagy hordja


gnes468852

    "You wear is a hat" miért így mondja?


Istvan893460

    Azt nondja you wears a hat a megoldas meg He wears a hat


Gbor479269

    Jó mind a két kifejezés,szerintem!


supernagyi

    MiéRT NEM MINDEGY ,HOGY HE WEARS-VAGY SHE WEARS? kéRNéM MEGMAGYARáZNI.kOSZONOM


HegiBali

    Szia Supernagyi! A "He wears a hat." - jelentése, férfi vagy fiú aki viseli a kalapot. A "She wears a hat." -jelentése, nő vagy lány viseli a kalapot. Az angol az egyes szám harmadik személyben megkülönbözteti a biológiai nemet, tehát ha hímnemű akkor, he, ha nőmemű akkor she. A harmadik fajta a tárgyakra és az elvont fogalmakra vonatkozik, ezt az "It" szóval fejezi ki. He (she) is wearing a hat? Kalapot visel ? Yes, he(she) wears it. Igen ő azt visel. Ebben a mondatban az it a tárgy, vagyis a kalap. Remélem sikerült megvilágítani a lényeget! Jó tanulást!


Slyomszem2

    Nő viseli: she wears! Ok?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.