1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He wears a hat."

"He wears a hat."

Fordítás:Kalapot hord.

February 2, 2014

24 hozzászólás


Zsfi707694

Nem fogadja el azt, hogy 'kalapot visel'...


jzsuzsi

Most már elfogadja.


CsabaCsete

you wears a hat nak hallani


Shibelion

Én nem hallom you-nak a he-t.


HegiBali

Igaz, hogy én is még csak tanulom a nyelvet, de amikor a normál beszédtempónál hallgatom, akkor a "he"-t én is "you"-nak hallom. A lassúnál ott egyértelmű a "he".


Shibelion

Én normál tempónál is he-t hallok. A nyelvtudás szintje pedig talán csak annyiban függ össze azzal, hogy mit lehet hallani, hogy minél gazdagabb a szókincsed, annál könnyebben érted meg, amit mondanak.


dmKiss5

Visel egy sapkát? A hat jelentése sapka is, nem?


esztok007

a képes kérdéseknél tényleg sapkát mutat...


Shibelion

Ahogy mondod. A kalap pedig úgy is van, hogy "chapeau". Ám ha beírsz egy szót a Google képkeresőjébe, akkor így egész pontosan meg lehet tudni annak jelentését.


LszlKormos

Ugy tudom a "sapka" az "cap" de lehet erre is mondani. Viszont a Hord egy kalapot is elfogadta:)


Annon2000

nekem you-t mondott xd


[törölt felhasználó]

    Már ketten vagyunk. Kalapot visel nekem sem fogadta el.


EditMszros

    Már elfogadja.


EditKiss4

    Nem mindegy,hogy viseli,vagy hordja


gnes468852

    "You wear is a hat" miért így mondja?


Istvan893460

    Azt nondja you wears a hat a megoldas meg He wears a hat


Gbor479269

    Jó mind a két kifejezés,szerintem!

    Learn English in just 5 minutes a day. For free.