"The girls' apples"

Çeviri:Kızların elmaları

4 yıl önce

34 Yorum


Pascowl
Pascowl
Mod

"The girls apples." şeklinde yazdım doğru kabul etti, fakat kime ait olduğunu belli etmek için tırnak işareti kullanmamız gerekiyor sanırım, şu şekilde "The girls' apples."

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

evet, sahipliği kesme işareti belirtir. noktalama işaretlerine müsama gösteriyo sistem.

4 yıl önce

tayfur.2017

normal seslenmede girls' ve girl's ü nasıl ayırt etmemiz gerekecek

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ayırt edemezsiniz

3 yıl önce

EsarTR

Evet

3 yıl önce

ismailciydem

şöyle ki eğer tekilse girl's apple oluyor. çoğulsa girls' appl''es'' oluyor. böyle ayırt edilebilir. Nesne çoğulsa kolaylıkla ayırt edilebilir.

1 yıl önce

CelalAyan

pekiiii kızın elmaları dersek? kızların elması? ohho ho

1 yıl önce

senem716143

Tam olarak farkı nedır ikisinin

2 ay önce

kamerun

apples bazı sorularda cogul bazılarında tekıl gecıyor acıklar mısınız canımız gıdıyor sımdıden tesekkurler

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

normalde çoğuldur. ama cümle içinde bazen Türkçede çoğul kullanılmayacağı için Türkçeye tekil çevirilir. mesela Türkçede "ben elma yemeyi severim" deriz ama İngilizcede "I like eating apple" diye bir şey yoktur, "I like eating apples" demek zorundasın.

4 yıl önce

ebru319565

Aynen bende de aynı şey oluyor.

2 yıl önce

zeynepnur837189

Ayn

2 yıl önce

uscu

"Kızın elmaları" Nasıl deniyor peki?

4 yıl önce

osm1235

the girl's apples

4 yıl önce

ibocumo

kelime anlaşılmıyor

3 yıl önce

Bekircan0708

bence yanlış verİLMİŞ

1 yıl önce

yucelakcay

elmalar kızların şeklinde yazdım olmadı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış çünkü. seninki bir cümle, yukardaki bir tamlama

4 yıl önce

AyseKerekl

Elmalar kizlarin yazdim kabul etmedi neden

3 yıl önce

muratevrn

kızların elmalar dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Onur02468

Girl's olmayacakmı

2 yıl önce

ibasli

Kızların elması da doğru çeviri oluyor kızların elmaları demek şart mı?

2 yıl önce

PhobosVonC

girls yazdım kabul etmedi telaffuz ederken nereden bileyim ben girls' olduğunu

2 yıl önce

Calaeron

the girl's apples de oluyor

2 yıl önce

YksekMMAR

Kizlarin elmalarinda sahiplenme yok mu have has gelmesi gerekmiyor mu

1 yıl önce

skohi

"Kızların elması" nı nasıl yazabilirdik?

1 yıl önce

evvalnazzz

Bu şey algılamıyo

1 yıl önce

ebtokatli

Neden kesme işareti kullanacağız?

1 yıl önce

serhatalii

Girls' taki üst tik işareti ne işe yarıyor arkadaşlar?

7 ay önce

ercann06

girls kızınmı kızlarınmı her soruda farklı bir cevap çıkıyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • girl: kız
  • girls: kızlar
  • girl's: kızın
  • girls':kızların
3 yıl önce

OzlemK2

sık yaptığım bir hataydı, teşekkürler

3 yıl önce

Berk806576

Amcıklar

11 ay önce

Berk806576

Amcıklar

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.