A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Sorry, not me."

Fordítás:Sajnálom, nem én.

4 éve

22 hozzászólás


SawHun

Én ezt fordítottam volna: Elnézést, nem engem.

Már ha a me (személyes névmás tárgyesetét) takarja.

4 éve

ShadowSubi

Az elnézes=excuse (me), a sorry a probléma okozás után, az excuse me-t pedig előtte

3 éve

JuditSndor

Itt: http://www.ingyen-angol.hu/nevmas.szemelyesnevmas.phtml ezt találtam: Ha a kiemelt alany személyes névmás, akkor azt tárgyesetbe tesszük. Gondolom ezért van az I helyett me.

4 éve

Sanyiapa

Szerintem is az lenne a helyes, hogy: sajnálom, nem engem. Ha már a tárgyesetnél tartunk. Persze a "Sorry, not I." elég furcsa lenne.

4 éve

DvidKolbe

.

2 éve

ducsaisandor

Én is így gondoltam jónak....

4 éve

paulovics.

Engem is leszavazott a rendszer ezzel a megoldással

4 éve

bori.varga

Én is ugyanígy jártam

4 éve

SzekszrdiM

Oooóoó

3 éve

Bosi_hun

Detto így jártam.

4 éve

Devourer.

hát ezzel én is igy jártam

4 éve

yoshi1977

Detto

4 éve

kicsilotte

Én "Sajnálom, ne engem"-nek fordítottam...Lehet, hogy késő van, és csak én nem értem miért nem fogadja el :)

4 éve

R_Ferenc

Én is ìgy vagyok vele, de akkor a ne engem hogy van?

4 éve

EnikLrincz

Ugyanúgy not me, a mondatból derül ki mikor mit jelent.

4 éve

R_Ferenc

Köszönöm, akkor ha jól értem a ne engem is jó lehet, attól függ mire válaszolunk.

4 éve

EnikLrincz

Igen. Szívesen

3 éve

VargaMihly1

It's me. Én vagyok. Ez is érdekes.

3 éve

Hahoney

Nem ér! Sajnost akartam írni és sasnos lett belőle,de nem vette jónak!

2 éve

Gymnastical
Gymnastical

What's the difference between én and engem

2 éve

Brijsven
Brijsven

én is the Nominative form of the first-person singular.

engem is the Accusative form of the first-person singular.

2 éve

BarnabasFa

Bocsánat..

1 hónapja