"I like to cook."

Tłumaczenie:Lubię gotować.

July 10, 2016

4 komentarze


JakubMarcin

nie powinno być "I like cooking" ???

February 22, 2017

WarsawWill

Może być, a dla mnie (BrE) to bardziej naturalne. Ale "I like to cook" też jest poprawne.

June 12, 2017

Yola448704

Choć można tę myśl wyrazić na różne sposoby, w TEJ lekcji chodzi
o czasowniki w bezokoliczniku, dlatego mamy tutaj "I like to cook"
(Lubię gotować).
W innej lekcji będzie mowa o rzeczownikach odczasownikowych (gerund), i wtedy będzie "I like cooking" (Lubię gotowanie).

November 10, 2017

grudniowydzien

to ma być czas przeszły???

September 22, 2017

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.