"Iliketocook."

Tłumaczenie:Lubię gotować.

2 lata temu

5 komentarzy


JakubMarcin

nie powinno być "I like cooking" ???

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Może być, a dla mnie (BrE) to bardziej naturalne. Ale "I like to cook" też jest poprawne.

1 rok temu

Yola448704

MarcinJaku20,
W TEJ lekcji chodzi o używanie czasowników w bezokoliczniku, dlatego masz tutaj "to cook" (gotować). W innej lekcji będzie się ćwiczyło rzeczowniki odczasownikowe, gdzie będzie "cooking" (gotowanie).

W każdym języku można wyrazić jedną myśl na różne sposoby...

1 rok temu

grudniowydzien

to ma być czas przeszły???

1 rok temu

konsiu91

I like to cock

10 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.