1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Su insanlar için önemlidir."

"Su insanlar için önemlidir."

Çeviri:Water is important for humans.

February 2, 2014

24 Yorum


endermaxijunior

Issız bir adaya düşen insanlar düşündüm ve az miktarda olan suyun onlar için önemli olduğu kanatini getirdim diyelim. "The water is important for the people" yazdım. Yanlış dedi ;') "the" bu soruda problem edilmemeli bence...

April 17, 2015

xxnjcs

sorma.. deliriyorum. çıldırdım...

December 21, 2018

kozkaptan

The humans nicin kullanamadik

July 26, 2014

FurkanGiray

neden ''the water'' kabul edilmiyor?

June 19, 2014

savasxxx

The water cevaplara eklenmiş.

December 17, 2014

OzgYlmz

arkadaşın sorusuna katılıyorum? the water neden olmuyor

September 8, 2014

GoncaRabia

the water ile başlayan cümle important "on" yazdığı için kabul olmadı sanırım

October 24, 2014

centiklibezelye

"Humans" değil "people" yazdım kabul etmedi.Çok saçma.

February 2, 2014

ProwlingParis

buraya alternatif olduğunu düşündüğümüz cevapları yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. Eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanmayı unutma. İyi dersler!

February 2, 2014

ilyaco

Buraya alternatif olduğunu düşünülen cevapların yazılması sayesinde biz de yeni alternatifler görmüş oluyoruz. Bunlar eğer yanlışsa da neden yanlış olduğunu görüyoruz. Bence yorumlarda sistem gayet iyi işliyor!

June 30, 2019

Mete.7

The water is important for the people yazdım kabul etmedi. Bir yanlışlık var mı yazdığımda?

January 18, 2019

AknK6

s takısı dahi almadan çoğul olarak insanlar anlamına gelen "people" neden kullanılmadı. Asl ında denemedim belkide oluyordur:)

January 22, 2019

anaksimandros

The water neden kabul edilmiyor

July 25, 2014

dratilla

Insanlar dedigi icin peoples dememiz gerekmiyormu??

April 7, 2015

IngridAraz

Peoples diye bir şey zaten yoktur, eğer kullanabilseydik people öznesini kullanırdık

May 16, 2015

dratilla

Tesekkürler

July 31, 2015

Ouz_TR

People zaten olmuyor da; People, person'ın cogul hali zaten.

August 12, 2018

Nuh550115

Su hayattir hayat guzel

December 1, 2015

Elanur628445

water is important for the people yazdim olmadi neden?

March 25, 2016

-Rn615710-

"Water" ya da "The water" kullanırsak aradaki fark ne olur

August 10, 2016

Sedaaaaaaaaaaa

People ve humans aynı şeyler değil mi ama yaa

March 14, 2017

Bertan972379

Water sayılabilen bir nesne olmadığı için mi yardımcı fiil is oluyor ? Ve people yazdım

August 15, 2018

10numarakubist

the water is important to men neden doğru değil?

February 19, 2015

GamHas

Men adamlar olur..insanlar degil

March 12, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.