1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Su insanlar için önemlidir."

"Su insanlar için önemlidir."

Çeviri:Water is important for humans.

February 2, 2014

25 Yorum


endermaxijunior

Issız bir adaya düşen insanlar düşündüm ve az miktarda olan suyun onlar için önemli olduğu kanatini getirdim diyelim. "The water is important for the people" yazdım. Yanlış dedi ;') "the" bu soruda problem edilmemeli bence...


xxnjcs

sorma.. deliriyorum. çıldırdım...


Ouzhan811982

Aynı şeyi bende yazdım kabul etmedi..


centiklibezelye

"Humans" değil "people" yazdım kabul etmedi.Çok saçma.


kozkaptan

The humans nicin kullanamadik


FurkanGiray

neden ''the water'' kabul edilmiyor?


savasxxx

The water cevaplara eklenmiş.


OzgYlmz

arkadaşın sorusuna katılıyorum? the water neden olmuyor


GoncaRabia

the water ile başlayan cümle important "on" yazdığı için kabul olmadı sanırım


Mete.7

The water is important for the people yazdım kabul etmedi. Bir yanlışlık var mı yazdığımda?


Ddo777439

Buradaki "water" genel olarak kullaniliyor, ıssız adada ki bir damacana su veya Afrika'da çölün ortasında bir köydeki bir tanker içinde olan su değil, dünya üzerinde her yerde az- çok bulunan ve herkesçe bilinen su 'dan bahsedildiği için "the" kullanılmıyor. People ise halk, topluluk, birey vs sosyal yapıdaki insan için kullanılır, "human" ise biyolojik yapıdaki insan için kullanılır.


Sedaaaaaaaaaaa

People ve humans aynı şeyler değil mi ama yaa


Aknby

s takısı dahi almadan çoğul olarak insanlar anlamına gelen "people" neden kullanılmadı. Asl ında denemedim belkide oluyordur:)


Mehmet358126

PEOPLE NEDEN KABUL EDILMIYOR. HUMANS ' DA ISRAR EDIYORSUNUZ. LUTFEN ACIKLARMISINIZ.


anaksimandros

The water neden kabul edilmiyor


dratilla

Insanlar dedigi icin peoples dememiz gerekmiyormu??


IngridAraz

Peoples diye bir şey zaten yoktur, eğer kullanabilseydik people öznesini kullanırdık


Al56SaD

People zaten olmuyor da; People, person'ın cogul hali zaten.


Nuh550115

Su hayattir hayat guzel


Elanur628445

water is important for the people yazdim olmadi neden?


-Rn615710-

"Water" ya da "The water" kullanırsak aradaki fark ne olur


Bertan972379

Water sayılabilen bir nesne olmadığı için mi yardımcı fiil is oluyor ? Ve people yazdım


Mucahit_Cevik

the water yazdım kabul etmedi. neden?


Muharrem754898

The water is important to peoples :::kabul edilmeli..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.