Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We have soup."

Çeviri:Bizim çorbamız var.

4 yıl önce

31 Yorum


huzeyfee

telaffuzuda bozuk :)

2 yıl önce

ZelihaYAZGAN

kaplumbağaya tıklasam bile saup dediğini anlayamadım :/

2 yıl önce

cckaya

Aynı probemi bnde yaşıyorum :)

2 yıl önce

zafer129

aynen

2 yıl önce

merFarukZE12

Ben de

11 ay önce

KamranEmrahli

ben soup yerine soap yazdim

3 yıl önce

Ufuk123Orak

:D

2 yıl önce

serkan848651

:)

2 yıl önce

borosonol

şu tercümanı değiştirsinler ama ya :/

2 yıl önce

osmanliyaselam

Aynen

2 yıl önce

YasinKocam1

şuup dese anlayacağım da simp nedir abi?

1 yıl önce

onur7_4

kaç kere dinledim yok anlaşılsa keşkee :)

1 yıl önce

Muhammed_Alidnc

hep soap yazıom

2 yıl önce

miladine

cevap anlaşılmıyor ama problem yerine şikayet eder misiniz o zaman daha acık yaparkar

2 yıl önce

gokhanyilmaz1981

Nasıl içeriz olur ya. "Biz çorba sahibiyiz" sahibiyiz ya da "Bizim çorbamız var" gibi bi anlamı var bu cümlenin. "We drink soup" ya da "We eat soup" ne anlama geliyor?

2 yıl önce

Eraysenel57

We drink soup = biz çorba içeriz

We eat soup = biz çorbamızı yeriz

Drink =içmek Eat=yemek

5 ay önce

Elif897764

Duzgun bi kadin sesi koysunlar yaa anlasilmiyo

1 yıl önce

Nukhet0

Soup un o sekilde telaffuzunu hic duymadim

1 yıl önce

ipekn.sahan1

eksik harf yüzünden öldüm

1 yıl önce

Gazi91290

biz çorba içeriz diyo

1 yıl önce

Ahmet89903

hala simp diyo yaaa

11 ay önce

remleri1

çorba anlamına gelen soup ile sabun anlamına gelen soap kelimelerinin telafuzu çok yakın ve ayırt edebileceğimiz kadar anlaşılır söylenmemiş

11 ay önce

EVVALgirl

Çoooooooook basittiiiiiiiiiiiiiiiiiii

9 ay önce

SelinayAkk1

Soup çorba demek

8 ay önce

Sude-Kaynak

Çok kolay

8 ay önce

gokce917559

Nerede

5 ay önce

Eraysenel57

Neden bizde çorba var geçerli olmadı?

5 ay önce

Sudenur357171

Üfff

5 ay önce

hazal767017

Soru cok kolay

1 ay önce

HaberinOls

Bizim çorbamız dedim olmadı

1 ay önce

dantelliyam

Kadın bilmediğim bir şey söylüyor sanki bu nasıl soup demek

3 hafta önce