"We have soup."

Çeviri:Bizim çorbamız var.

4 yıl önce

23 Yorum


huzeyfee

telaffuzuda bozuk :)

3 yıl önce

ZelihaYAZGAN

kaplumbağaya tıklasam bile saup dediğini anlayamadım :/

2 yıl önce

cckaya

Aynı probemi bnde yaşıyorum :)

2 yıl önce

zafer129

aynen

2 yıl önce

merFarukZE12

Ben de

1 yıl önce

KamranEmrahli

ben soup yerine soap yazdim

3 yıl önce

Ufuk123Orak

:D

2 yıl önce

serkan848651

:)

3 yıl önce

borosonol

şu tercümanı değiştirsinler ama ya :/

2 yıl önce

osmanliyaselam

Aynen

2 yıl önce

YasinKocam1

şuup dese anlayacağım da simp nedir abi?

2 yıl önce

onur7_4

kaç kere dinledim yok anlaşılsa keşkee :)

1 yıl önce

EVVALgirl

Çoooooooook basittiiiiiiiiiiiiiiiiiii

11 ay önce

Muhammed_Alidnc

hep soap yazıom

2 yıl önce

miladine

cevap anlaşılmıyor ama problem yerine şikayet eder misiniz o zaman daha acık yaparkar

2 yıl önce

gokhanyilmaz1981

Nasıl içeriz olur ya. "Biz çorba sahibiyiz" sahibiyiz ya da "Bizim çorbamız var" gibi bi anlamı var bu cümlenin. "We drink soup" ya da "We eat soup" ne anlama geliyor?

2 yıl önce

Eraysenel57

We drink soup = biz çorba içeriz

We eat soup = biz çorbamızı yeriz

Drink =içmek Eat=yemek

7 ay önce

Elif897764

Duzgun bi kadin sesi koysunlar yaa anlasilmiyo

1 yıl önce

Huzeyfe908374

DaddiriditditdDaddiriditditDaddiriditdit di di

1 ay önce

MehmetKARL1

Çorba bizim diye çeviri yaptım tamam yanlış yaptım ama bana doğru diye sunduğu çeviri ÇORBA İÇERİZ!!

2 hafta önce

nuray577131

"We have soup" bu cumle yalnis corbamiz var olmali ama biz corbayi iceriz diye çıkıyor sanirim bunlarda sasirdi

2 hafta önce

Benjamin_RugaL

ilginç ben "Çorbamız var" yazdım kabul etti. biz çorbayı içeriz ne alaka? öyle olması için: Sorunun "We drink The Soup" olması gerekir. Acaba siz karıştırmış olabilirmisiniz :) diğer geçerli bir cvb ise: Bizim Çorbamız var. Size iyi çalışmalar.

4 gün önce

HakanGzele

bizim çorabımız var yazmışım ya :)

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.