Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We have soup."

Çeviri:Bizim çorbamız var.

1
4 yıl önce

31 Yorum


huzeyfee

telaffuzuda bozuk :)

6
Cevap ver2 yıl önce

ZelihaYAZGAN

kaplumbağaya tıklasam bile saup dediğini anlayamadım :/

6
Cevap ver2 yıl önce

cckaya

Aynı probemi bnde yaşıyorum :)

5
Cevap ver2 yıl önce

zafer129

aynen

2
Cevap ver2 yıl önce

merFarukZE12

Ben de

2
Cevap ver11 ay önce

KamranEmrahli

ben soup yerine soap yazdim

3
Cevap ver3 yıl önce

Ufuk123Orak

:D

1
Cevap ver2 yıl önce

serkan848651

:)

1
Cevap ver2 yıl önce

borosonol

şu tercümanı değiştirsinler ama ya :/

1
Cevap ver2 yıl önce

osmanliyaselam

Aynen

1
Cevap ver2 yıl önce

YasinKocam1

şuup dese anlayacağım da simp nedir abi?

1
Cevap ver1 yıl önce

onur7_4

kaç kere dinledim yok anlaşılsa keşkee :)

1
Cevap ver1 yıl önce

Muhammed_Alidnc

hep soap yazıom

0
Cevap ver2 yıl önce

miladine

cevap anlaşılmıyor ama problem yerine şikayet eder misiniz o zaman daha acık yaparkar

0
Cevap ver2 yıl önce

gokhanyilmaz1981

Nasıl içeriz olur ya. "Biz çorba sahibiyiz" sahibiyiz ya da "Bizim çorbamız var" gibi bi anlamı var bu cümlenin. "We drink soup" ya da "We eat soup" ne anlama geliyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

Eraysenel57

We drink soup = biz çorba içeriz

We eat soup = biz çorbamızı yeriz

Drink =içmek Eat=yemek

0
Cevap ver5 ay önce

Elif897764

Duzgun bi kadin sesi koysunlar yaa anlasilmiyo

0
Cevap ver1 yıl önce

Nukhet0

Soup un o sekilde telaffuzunu hic duymadim

0
Cevap ver1 yıl önce