"We have soup."

Çeviri:Bizim çorbamız var.

February 2, 2014

38 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

huzeyfee

telaffuzuda bozuk :)

September 28, 2015

ZelihaYAZGAN

kaplumbağaya tıklasam bile saup dediğini anlayamadım :/

October 24, 2015

cckaya

Aynı probemi bnde yaşıyorum :)

October 25, 2015

zafer129

aynen

May 8, 2016

merFarukZE12

Ben de

August 21, 2017

tekin171685
January 20, 2019

KamranEmrahli

ben soup yerine soap yazdim

May 9, 2015

Ufuk123Orak

:D

December 29, 2015

Elcin1303

Ben anlama sorunu yaşamadım ama "bizim çorbamız var" cümlesi laf çakıyo gibi

October 2, 2019

YasinKocam1

şuup dese anlayacağım da simp nedir abi?

August 22, 2016

onur7_4

kaç kere dinledim yok anlaşılsa keşkee :)

November 9, 2016

ipekn.sahan1

eksik harf yüzünden öldüm

December 28, 2016

zge707954

çorba bızım yada corbamız var olması gerekmıyormu sahıp olmak fiili var içmek yanlıs degılmı sizce?

June 8, 2017

EVVALgirl

Çoooooooook basittiiiiiiiiiiiiiiiiiii

October 26, 2017

Elcin1303

Aynen EVVALgirl

October 2, 2019

MehmetKARL1

Çorba bizim diye çeviri yaptım tamam yanlış yaptım ama bana doğru diye sunduğu çeviri ÇORBA İÇERİZ!!

September 27, 2018

nuray577131

"We have soup" bu cumle yalnis corbamiz var olmali ama biz corbayi iceriz diye çıkıyor sanirim bunlarda sasirdi

October 1, 2018

Benjamin_RugaL

ilginç ben "Çorbamız var" yazdım kabul etti. biz çorbayı içeriz ne alaka? öyle olması için: Sorunun "We drink The Soup" olması gerekir. Acaba siz karıştırmış olabilirmisiniz :) diğer geçerli bir cvb ise: Bizim Çorbamız var. Size iyi çalışmalar.

October 12, 2018

lhan385408

have yemek içmek için de kullanılıyor. O nedenle bizde de giderek "alırım" lafı yayıldı. Bi çorba alırım diye sipariş verenleri hatırlayın.

September 3, 2019

eyda691143

Yazmadan önce araştırırsanız seviniriz.Çünkü uygulamayı kullanan insanları yanıltıyorsunuz internete "Have yemeklerde ne için kullanılır ?" Yazarsanız sebebini anlarsınız.

July 6, 2019

Xyalm

Have yerim yeriz anlaminda da kullanilir. Eat and have yemeklerde yerim. Diger cumlelerdeyse.have has var anlaminda okunur

October 13, 2019

HakanGuzeler

bizim çorabımız var yazmışım ya :)

October 1, 2018

zeynepzyur5

Doğru

December 30, 2018

Mert617021

Herkes mal mı.Boşuna boşuna sistemi oyalıyonuz yok gülen yüz filan

January 24, 2019

efehan401124

Soru hatalı biz yerine bizim diyo

February 16, 2019

Ayeaysem

Bizim çorbamız var- mış cevap Biz corbaya sahibiz- de oluyor

February 27, 2019

Yasin889475

Sempatimiz var = we have symp (sympathy) :p

May 23, 2019

yunusemre223077

Biz çorba içeriz yazdım kabul etti.

June 14, 2019

Sla307198

Kelimeler yanlış verilmiş

August 10, 2019

lhan385408

Bu telaffuz asla soup değil.

September 3, 2019

SzgnYLMZSakarya

Bir Önceki cümlede; " The woman has lunch. " için, doğru cümlenin " Kadın öğle yemeği yer " olarak olduğunu belirtmişti. Tartışmanın ardından bu sorunun gelmesi tevafuk oldu. Demek ki, Programda eksiklikler Mevcutmuş.

September 6, 2019

Abdulcelil11

Yani çorbamız var ile bizim çorbamız var arasındaki anlam farkı muhteşem???

October 4, 2019

KaderTokat

Bizim corbamiz var dedim.Neyi kabul etmedin.

October 4, 2019

MuhammedKl881764

Maşallah

October 4, 2019

muhittinor1

Bizim corbamiz var

October 10, 2019

muhittinor1

Bizim çorbamız var

October 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.