1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir brauchen eine zusätzlich…

"Wir brauchen eine zusätzliche Person."

Çeviri:Bizim ek bir kişiye ihtiyacımız var.

July 10, 2016

7 Yorum


bluenig

"Bizim ilave bir kişiye ihtiyacımız var" da doğru olarak kabul edilmeli. ek ile ilava bu bağlamda aynı anlama geliyor


BerrakBB

Bence "Ek bir kişiye ihtiyacımız var" çevirisi de doğru.


Schento

Geregimiz var kullanilan bir ifade degil. Gereksinimimiz var veya ihtiyacimiz var daha dogru.


ardorados

"fazladan bir kişiye ihtiyacımız var" da olabilir.


AsabCako

Yedek bir kişiye olmalı dedi bir dostum


JesusHalis

"ilave bir personele ihtiyacımız var." kabul edilmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.