"Wir brauchen eine zusätzliche Person."

Çeviri:Bizim ek bir kişiye ihtiyacımız var.

July 10, 2016

5 Yorum


bluenig

"Bizim ilave bir kişiye ihtiyacımız var" da doğru olarak kabul edilmeli. ek ile ilava bu bağlamda aynı anlama geliyor

January 27, 2017

BerrakBB

Bence "Ek bir kişiye ihtiyacımız var" çevirisi de doğru.

October 3, 2016

Schento

Geregimiz var kullanilan bir ifade degil. Gereksinimimiz var veya ihtiyacimiz var daha dogru.

July 10, 2016

ardorados

"fazladan bir kişiye ihtiyacımız var" da olabilir.

February 6, 2017

AsabCako

Yedek bir kişiye olmalı dedi bir dostum

March 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.