"WirbraucheneinezusätzlichePerson."

Çeviri:Bizim ek bir kişiye ihtiyacımız var.

2 yıl önce

5 Yorum


bluenig

"Bizim ilave bir kişiye ihtiyacımız var" da doğru olarak kabul edilmeli. ek ile ilava bu bağlamda aynı anlama geliyor

1 yıl önce

Schento
Schento

Geregimiz var kullanilan bir ifade degil. Gereksinimimiz var veya ihtiyacimiz var daha dogru.

2 yıl önce

BerrakBB

Bence "Ek bir kişiye ihtiyacımız var" çevirisi de doğru.

2 yıl önce

ardorados

"fazladan bir kişiye ihtiyacımız var" da olabilir.

1 yıl önce

AsabCako

Yedek bir kişiye olmalı dedi bir dostum

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.