1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women and the girls read…

"The women and the girls read."

Fordítás:A nők és a lányok olvasnak.

February 2, 2014

22 hozzászólás


AttilaHardi

kiejtésben a woman és a women közt nem nagyon hallani különbséget


OldAkita

írd be a woman és a women szavakat a google fordítójába és mondasd ki vele. Ott hallani fogod.


Nemecz

Egyetértek AttilaHarddal! Más mód nincs az egyes-és többes szám elkülönítésére?


geobagoly

bocs, de azt hiszem, ha read akkor women és ha reads akkor woman: különben a kiejtésből nem igen lehet megkülönböztetni őket


Mabi77

A woman-women kiejtés közötti különbség egész jól hallható szerintem.

Viszont, amit írtál az nem teljesen helyes. Jelen mondatban, ha "woman" szerepelne, akkor is "read"-et kellene használni, mert utána még ott van az "and the girls", tehát mindenképpen tsz-ról van szó.

Tehát "The woman and the girls read". Sőt, ha a lányok is esz.-ban lenne, akkor is "read", mert egy nő és egy lány is már tsz.


Nemecz

Ez logikus, köszönöm! Majd ha igeragozást gyakorlunk, könnyebb lesz a hasonló mondatokat helyesen érteni.


Bagoly12

tényleg nincs sok


neuromint

woman - wumön; women - wimin


DnesGyrgy

a kiejtés jelenlegi verziójában (mind normál, mind pedig lassú módban) határozottan múlt időben ejti a "read"="olvas" szót, vagyis nem ríd-nek, hanem red-nek ejti!! Így pedig a feladat megoldása HIBÁS!!


Sztankay54

"Red"-et mond, minha múlt idő lenne ,mert írásban a múlt és a jelen egyformán read.


prolex1

Az oke de honnan kene tudnom a tobbes szamat a "women" szocskanak ?


neuromint

"Woman" egyes szám, "women" többes szám.


.Ibike..vagyok.

Azt rakta a lányok helyett, hogy vagyok!


RuzsomAnna1

A nők ès a lányok olvasanak


dolly237223

Mért ez hülyeség


malackutya

A "read" a megfejtes elolvasasa megleponek hangzott szamomra, mivel a kiejtesben red et mondott, ami az olvasott ( mult ido) jelentessel bir. (Es meg a Duo hibanak vette a helyes valaszomat.) JELENTEM.


DnesGyrgy

én is jelentettem már, a korábbi hanganyaggal nem volt ilyen probléma, de most pár hete új hanggal jöttek ki, ami némely feladatoknál borzalmas minőségi romlással járt.. pl. most van olyan gyakorlat, ahol a "we"-t "I I" hanggal mondott (egyszerűen borzalmas)..


erigaga

AZT mondja " red"......ami piros ugye. "Ríd" .....olvas


DnesGyrgy

valóban, jelenleg (2020.09.16.) "red"-et mond, azonban ebben a mondatban az nem a pirosat jelenti, hanem a "read" olvas ige múlt idejű alakja, vagyis olvastak

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.