1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women and the girls read…

"The women and the girls read."

Fordítás:A nők és a lányok olvasnak.

February 2, 2014

24 hozzászólás


AttilaHardi

kiejtésben a woman és a women közt nem nagyon hallani különbséget


OldAkita

írd be a woman és a women szavakat a google fordítójába és mondasd ki vele. Ott hallani fogod.


Nemecz

Egyetértek AttilaHarddal! Más mód nincs az egyes-és többes szám elkülönítésére?


geobagoly

bocs, de azt hiszem, ha read akkor women és ha reads akkor woman: különben a kiejtésből nem igen lehet megkülönböztetni őket


Mabi77

A woman-women kiejtés közötti különbség egész jól hallható szerintem.

Viszont, amit írtál az nem teljesen helyes. Jelen mondatban, ha "woman" szerepelne, akkor is "read"-et kellene használni, mert utána még ott van az "and the girls", tehát mindenképpen tsz-ról van szó.

Tehát "The woman and the girls read". Sőt, ha a lányok is esz.-ban lenne, akkor is "read", mert egy nő és egy lány is már tsz.


TundeMihal

Csak véletlenül az ellenőrzés meg nyomtam :-(


Nemecz

Ez logikus, köszönöm! Majd ha igeragozást gyakorlunk, könnyebb lesz a hasonló mondatokat helyesen érteni.


Bagoly12

tényleg nincs sok


neuromint

woman - wumön; women - wimin


tajtigerda03

Furcsa nekem elsőre hibátlan lett


prolex1

Az oke de honnan kene tudnom a tobbes szamat a "women" szocskanak ?


neuromint

"Woman" egyes szám, "women" többes szám.


DorinaNagy75283

Azt rakta a lányok helyett, hogy vagyok!


Liza385527

Dehát az van oda írva hogy woman nem az hogy womanS


daisymyramoon

A woman szó többes száma women


RuzsomAnna1

A nők ès a lányok olvasanak


IstvnSri1

Szerintem roszul mondja


Szsz1717

Azt irja hogy woman de a megoldásban többes számnak mondja és hát persze hogy nem jó mint indig ez vagy bakis vagy elromlott vagy csak én nem tudom jól a duolingót nem lehet érteni teljesen hülyeség az egész program!!!!!!!!!!!!!!!!!!


boglarka.g1

Ugyanezt írtam te buta program te....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.