"Thebread,please."

Çeviri:Ekmek, lütfen.

4 yıl önce

11 Yorum


Hcem

Ekmeği, lütfen daha doğru olduğunu düşünüyorum "the" var çünkü belirtmemiz gerektiğinden ekmeği diye kullanmamız daha doğru olmaz mı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de ismin -i hali olmadığı için ikisi de doğru aslında. enteresan bir şey yakalamışsın, bravo :-)

4 yıl önce

Hcem

:) teşekkür ederim :)

4 yıl önce

FurkanKira

Bence yanılıuorsn ekmeği lütfen biraz saçma oluyor ekmeği lütfen verirmisin olsa neyse the illaki i eki getirmz

4 yıl önce

KutayCanAr

Masaya isterken ekmek lütfen dersin, ekmeği lütfen demessin.

4 yıl önce

umuryuk

Çok kolaaayy

3 yıl önce

SelukKaya2

O ekmegi Bu ekmegi Kasıt bu aslinda yani ortada bilinen bir ekmek var herhangi bir ekmek degil genel anlamda ekmeklerden gecen bir sohbet degil. O yuzden the gelmis cevapta ekmegi lutfen denemeyecegi icin mantiklisi ekmek lutfen

4 yıl önce

Serra323759

Tabi ağzı olmayanlar varsa yanlış anlıyor derrrr

11 ay önce

alisaketre10

Bir ekmek lütfen yazdım kabul olmadı

3 ay önce

yakup418436

Ekmeği lütfen diye yazdım ben kabul etti zaten doğrusuda bu

1 ay önce

gldeniz350916

Hem konuşan kadını açıyoruz hemde mikrofona tıklıyınca oluyor bukadar ben türkçe öyretmeniyim ama yinede ingilizce öyrenmek şart hangi dilde konuş sanda

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.