Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The bread, please."

Çeviri:Ekmek, lütfen.

4 yıl önce

22 Yorum


Hcem

Ekmeği, lütfen daha doğru olduğunu düşünüyorum "the" var çünkü belirtmemiz gerektiğinden ekmeği diye kullanmamız daha doğru olmaz mı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de ismin -i hali olmadığı için ikisi de doğru aslında. enteresan bir şey yakalamışsın, bravo :-)

4 yıl önce

Hcem

:) teşekkür ederim :)

4 yıl önce

FurkanKira

Bence yanılıuorsn ekmeği lütfen biraz saçma oluyor ekmeği lütfen verirmisin olsa neyse the illaki i eki getirmz

3 yıl önce

Enes303798

Yanliz kacirdihin husus su turkce ekleri ile ingilizce kurallari eş deger degil bu yuzden turkceye tam ceviremiyoruz bu yuzden sana turkceye cevrilmis hali garip geliyor ama bu kuralin boyle oldugu gercegini degistirmez

5 ay önce

KutayCanAr

Masaya isterken ekmek lütfen dersin, ekmeği lütfen demessin.

3 yıl önce

Elifnur201996

Bencede

1 yıl önce

Cansdi

The kelimesi almancadaki der die das artikelleri gibi hiç bir anlam içermez. Ekmeği olmayacak o ekmek olacak.

3 yıl önce

SelukKaya2

O ekmegi Bu ekmegi Kasıt bu aslinda yani ortada bilinen bir ekmek var herhangi bir ekmek degil genel anlamda ekmeklerden gecen bir sohbet degil. O yuzden the gelmis cevapta ekmegi lutfen denemeyecegi icin mantiklisi ekmek lutfen

4 yıl önce

dogukan0536

.

2 yıl önce

umuryuk

Çok kolaaayy

2 yıl önce

SudenazZ6

Kadın the yi çok garip söylüyor.Da diyor sanki bize garip geliyor cunku bizim tercumemiz farklı.Biz öğrendiğimiz kadarıyla "dı" diye okurduk...

2 yıl önce

SleymanTir1

Hatta da derken peltek okuyor arapçadaki zel harfi gibi

3 ay önce

CanerErdem1

Bir ekmek,Lütfen .

1 yıl önce

Duru398372

sende haklısın:)

1 yıl önce

Hasan219

Ekmek lütfen

1 yıl önce

Serra323759

Tabi ağzı olmayanlar varsa yanlış anlıyor derrrr

7 ay önce

fatmanuryu5

Merhaba

1 ay önce

reyyancik

Lutfen ekmek olmasi lazim

3 yıl önce

neco1974

lütfen ekmek yada ekmek lütfen ne farkeder sanki?

3 yıl önce

DuoLingoCu24

Aynen :)

3 yıl önce

zeynep.com

Bencede neco1974

3 yıl önce