"Genç kız çocuğunun bir atı var."

Çeviri:Die jugendliche Tochter hat ein Pferd.

July 11, 2016

8 Yorum


Nerminifti

Ayrica genç kiz çocuğu, yerine kız çocuğu da kabul edilmelidir. Türkçe dilinde, sadece kız çocuğu ya da sadece genç kız denir.. Almancadan türkçe çeviride - tercüme de cok yanlışlar var ayrıca YANLIŞ kelimesi de hatalı kabul ediliyor.. turkce dilinde doğru olan kelimeleri / sözcükleri yanlış olduğu halde sistemin kabul etmesi için yanlış sözcükleri yazmak zorunda kalıyoruz. .. dil yasamla birlikte bazı sözcükler kullanilmaz ve de bazı yeni sözcükler gelir örneğin SÖZCÜK kelimesini Almancadan Türkçeye sistem doğru kabul ediyor mu? Site yöneticisi lütfen kontrol edebilir mi

July 11, 2016

Nerminifti

Almancasi doğal değil

July 11, 2016

nejladalkl

Tochter kız evlat anlamına gelir,genç kız değil.genç kız junges Mädchen olacak.

October 1, 2018

Alisa2487

Mädchen olmayacak mı? Yanlış diyor

March 31, 2019

humetin

kız çocuğu / kız evlat

March 31, 2019

Ahmetzalp5

Das jugendlich mädchen hat einen pferd?

April 22, 2019

Ahmetzalp5

Ein pferd

April 22, 2019

Hseyin491097

jugendliche veya jugenlichen sonundaki n harfini neye göre belirliyoruz

July 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.