"Genç kız çocuğunun bir atı var."

Çeviri:Die jugendliche Tochter hat ein Pferd.

2 yıl önce

3 Yorum


Nerminifti

Ayrica genç kiz çocuğu, yerine kız çocuğu da kabul edilmelidir. Türkçe dilinde, sadece kız çocuğu ya da sadece genç kız denir.. Almancadan türkçe çeviride - tercüme de cok yanlışlar var ayrıca YANLIŞ kelimesi de hatalı kabul ediliyor.. turkce dilinde doğru olan kelimeleri / sözcükleri yanlış olduğu halde sistemin kabul etmesi için yanlış sözcükleri yazmak zorunda kalıyoruz. .. dil yasamla birlikte bazı sözcükler kullanilmaz ve de bazı yeni sözcükler gelir örneğin SÖZCÜK kelimesini Almancadan Türkçeye sistem doğru kabul ediyor mu? Site yöneticisi lütfen kontrol edebilir mi

2 yıl önce

Nerminifti

Almancasi doğal değil

2 yıl önce

nejladalkl

Tochter kız evlat anlamına gelir,genç kız değil.genç kız junges Mädchen olacak.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.