1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The students have the same o…

"The students have the same objective."

Překlad:Ti studenti mají stejný cíl.

July 11, 2016

9 komentářů


Pavel221503

prosim pridat i variantu TEN stejny cil, dekuji


kacenka9

Kdyz tak hezky prosite. Pridano


Pavel221503

velmi děkuji


Daku_

Šlo by v tomto případě použít i slovíčka aim nebo target ? Děkuji


Nemesis_NaR

Asi šlo, ale "objective" se hodí lépe - je to takové to školou určené oficiální zadání. Našel jsem hezké vysvětlení (psáno anglicky) zde: https://english.stackexchange.com/questions/188858/difference-between-purpose-aim-target-goal-objective-and-ambitio


Daku_

Díky :-)


Filomena.Prvni

Trochu mne to mate. U zvířat s modrým jazykem musel býti v AJ plurál (jazyky) a zde je jednotné číslo. ??


xaver154979

ti studenti mají týž cíl..


Petr225666

Studenti mají ty samé cíle is wrong ?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.