Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The students have the same objective."

Překlad:Ti studenti mají stejný cíl.

0
před 2 roky

6 komentářů


Pavel221503

prosim pridat i variantu TEN stejny cil, dekuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Kdyz tak hezky prosite. Pridano

0
Odpovědětpřed 2 roky

Pavel221503

velmi děkuji

0
Odpovědětpřed 2 roky

Daku_
Daku_

Šlo by v tomto případě použít i slovíčka aim nebo target ? Děkuji

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

Asi šlo, ale "objective" se hodí lépe - je to takové to školou určené oficiální zadání. Našel jsem hezké vysvětlení (psáno anglicky) zde: https://english.stackexchange.com/questions/188858/difference-between-purpose-aim-target-goal-objective-and-ambitio

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Daku_
Daku_

Díky :-)

0
Odpovědětpřed 1 rokem