"The students have the same objective."

Překlad:Ti studenti mají stejný cíl.

před 2 roky

8 komentářů


Pavel221503
Pavel221503

prosim pridat i variantu TEN stejny cil, dekuji

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Kdyz tak hezky prosite. Pridano

před 2 roky

Pavel221503
Pavel221503

velmi děkuji

před 2 roky

Daku_
Daku_

Šlo by v tomto případě použít i slovíčka aim nebo target ? Děkuji

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Asi šlo, ale "objective" se hodí lépe - je to takové to školou určené oficiální zadání. Našel jsem hezké vysvětlení (psáno anglicky) zde: https://english.stackexchange.com/questions/188858/difference-between-purpose-aim-target-goal-objective-and-ambitio

před 1 rokem

Daku_
Daku_

Díky :-)

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Trochu mne to mate. U zvířat s modrým jazykem musel býti v AJ plurál (jazyky) a zde je jednotné číslo. ??

před 1 měsícem

xaver154979

ti studenti mají týž cíl..

před 6 dny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.