"Sie schließen die Tür."

Çeviri:Onlar kapıyı kapatıyor.

2 yıl önce

8 Yorum


kamilfirti

"Kapıyı kapatıyorlar" ya da "kapıyı kapatıyorsunuz" olması gerekmez mi? Zira "kapıyı kapatıyor" için "sie schließt" doğrudur diye tahmin ediyorum.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Sie schließt." 3. tekil şahıs, "Sie schließen." ise hem resmi 2. tekil şahıs (tekil şahıs, "siz") hem de 3. çoğul şahıs olabilir.

2 yıl önce

kamilfirti

Biliyorum fakat mobil uygulamada doğru cevap olarak "kapıyı kapatıyor" da kabul ediliyor. Sanırım hata var.

2 yıl önce

SemaPapila

Aynen, hatalı cevabı doğru kabul ediyor. Er/ sie / es schließt die Tür : Kapıyı kapatır, kapatıyor. Sie schließen die Tür: Kapıyı kapatıyorlar, kapatırlar ya da kapatırsınız, kapatıyorsunuz olmalıydı.

1 yıl önce

Ayse930676

Bu cevap yanlış

1 yıl önce

muhammed174852

Doulingo önemli

7 ay önce

humetin
  1. schließen = zumachen =

  2. abschließen =

  3. Schließ bitte die Tür (= zumachen, aber nicht mit dem Schlüssel "abschließen").

1 ay önce

humetin

(Siz) Kapıyı kapatıyorsunuz (kapatıyorlar).

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.