Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Кіт і миша"

Переклад:A cat and a mouse

2 роки тому

10 коментарів


Max75354

Навіщо (а) перед словами?

2 роки тому

Sagaydachnyi

Бо це артиклі, в англійській без них ніяк.

2 роки тому

tSr35

Які правила вживання "an" i "a"?

1 рік тому

PIXAL3

Дивись, коли слово з артиклем і починається на голосну, тоді пишеться не «а», а «an». Наприклад:"an apple" . А коли слово з приголосним то «а». Наприклад: "a strawberry". Розумієш? Це матеріал початкових класів, тож, я його памятаю :-)

1 рік тому

MariaSun10

Оно не правильно говорить на ,,а" оно говорит ,,ей" человек который учит он будет так и в жизни говорить ,,ей" исправьте на ,, е"

1 рік тому

9Kuo4

Не сіет а кет

9 місяців тому

diana958970

cat and mouse

1 рік тому

OlexandraV1

Коли саt вимовляють сіет ви смієтеся, тільки кет

9 місяців тому

Yaroslav369

Кіт не "сієт", а має бути "кет" будь-ласка виправте це

9 місяців тому

Cima820085

Будь ласка пишеться ОКРЕМО!

8 місяців тому