"Where are they from?"

Fordítás:Honnan származnak?

February 2, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


BalzsSndor2

a "honnan valók" is jó szerintem...


szirmill

Már elfogadja :)


szgergely_

"honnan vannak?" ?


zszsika

Ők honnan jőttek is jó szerintem


plumbum44

Kérem segítsetek tájékozódni. "Where" jelentése ugyebár hol,hova.Ezek szerint a "where...from" kombináció jelenti a "honnan" kérdő szót?Minden esetben,vagy van más is?


szirmill

Így van! Where=hol, Where from=honnan, Where to=hova


Judit38

Jeges Zoli,, Gyere ide ahol én lakom itt különbet is fogsz hallani,,,, jobb ha hozzá szoksz ,, :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.