"The sisters do not have brothers."

Fordítás:A nővéreknek nincs fiútestvérük.

February 2, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


noszi

szerintem a "nincs" helyett "nincsen" is jó lenne.


EditEmese

nekem is ugyanez a problémám. sokszor emiatt nem tudom végigcsinálni a leckéket.


derhibogab

brothers az nem többes szám? Ha igen, akkor miért szerepel a fordításokban (ebben a feladatban mind a két helyes fordításban) egyes számban {fiútestvér; fivér} és persze nem fogadja el a többes számot....

Valaki Help!!!


JudithMadai

En azt irtam,hogy"A novereknek nincsenek fivereik." es elfogadta.


BarnaKata

nekem nem fogadta el a "fivéreik" szót! ?? érdekes


Gyrgyi100733

Hogy van az, hogy a brother egyszer jó fiútestvérnek , máskor meg fivérnek is vagy nem??..


PterPlHals

szintén csatlakozom: a helyes válaszhoz egyenlővé kellene tenni a 'nincs' és a 'nincsen' választ


keep2000

Ide hiába írod, a hibajelentéssel küldd be


Apici2

Én is csatlakozom, írogassunk ide továbbra is és ne jelentsük a hibákat, hátha megoldódnak maguktól. Ha mégsem, akkor legalább írhajuk továbbra is az okosságainkat.


brousilzsolt

igazad van miért...?!


MargaretSe65

Az alanyesetet kevertem a birtokossal, de már emlékszem, mert átgondoltam a létige használatát.


Tdyva

Szerintem jól mondtam, de a gép nem fogadta el. Az lenne a tisztességes, ha vissza lehetne játszani amit a gép felvett,


Gyrgyi100733

Én is azt írtam, hogy a nővéreknek nincs fivéreik, de NEM fogadta el, mert fiútestvér a jó szerinte, (most!)


ErikaMller12

'A lánytestvéreknek nincs fiútestvérük' ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.