Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl"

Çeviri:Kız

4 yıl önce

22 Yorum


Rasmusx

Şimdi The kelimesi bazı anlamlarda grup ve topluluk anlamınada geliyor bu soruda onu nasıl ayırt edicez the girls olarakmı oluyordu

3 yıl önce

gozesener

the bu anlamı katmıyor mu ya? :D

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yok, bu = this. the belirli harfitariftir, türkçe karşılığı yoktur. gerektiğinde cümlenin anlamından çıkarırız.

4 yıl önce

gozesener

teşekkürler =)

4 yıl önce

atalay38

Hayir he,she ya da it o anlamini katar the nesneyi ya da bir kelmiye ozellestirmek icin kullanilir

3 yıl önce

emre.erdogan

Sadece kız

3 yıl önce

SezerMekik

Neden onlar kız dedim hala düşünüyorum

3 yıl önce

cristianoege

Ablam buna the kız yazmıştı

3 yıl önce

arzu166

o kız dedım bendee:(

2 yıl önce

selmayilmazova

The girl benim için o kız 'dır arkadaş :))

9 ay önce

Bera_t

kız çocukla- kız çocuğu arasında fark var ama. Burada ki "kız çocuk" değil mi?

3 yıl önce

MaxPayne51259

the oldugu için o kız daha doğru cevap olur

2 yıl önce

Berkantnal1

Ama but cool gibi anlasiliyor

1 yıl önce

MikailSalt

Dinlerken where diye agiliyorum ? :(

1 yıl önce

panda9629

kız çocuk ile kız çocuğu aynı şey değil mi ya?

1 yıl önce

KuroNeko468504

aynı şey bende de oldu çok sinir bozucu

1 ay önce

simaypelin

iyide 'The' zaten boşluk gorevini almıyom u.

3 yıl önce

efe12385proman

ve kız olur ya bune

2 yıl önce

oktay502336

the boy'un zıttı

1 yıl önce

muhammed820288

aynen

1 yıl önce

KuroNeko468504

Kız çocuk dedim yanlış dedi. Kız çocuğu yazmış. Ne farkedicek ya aynı şey işte -,-

1 ay önce

AliGksoy

The#this yani belirli harf#bu ok..

4 yıl önce