A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We have the men's newspapers."

Fordítás:Megvannak nekünk a férfiak újságai.

4 éve

31 hozzászólás


Teomester

Ez megint olyan nyakatekert mint az előző. Hiába tudja az ember h mit jelent. Magyarra fordítás komoly logikai kihívás

4 éve

dacrhu

Ennél a mondatnál szóban hogyan értelmezem, hogy a férfi egyes vagy többesszámban van? Éppen csak egy árnyalatnyi a különbség a man és a men között.

4 éve

reka0725

onnan könnyű felismerni, hogy a man egyesszámnál az ige has lenne, mivel ő, de először én is elrontottam, csak így utólag átgondolva jöttem rá :)

4 éve

harytomi
harytomi

bár nem tudom a tutit de a has szerintem sántít,mert a mondatban a have ige a we személyes névmáshoz kapcsolódik.

4 éve

JudithMadai

Igy igaz! A have a We szemelyes nevmas birtokosa.

4 éve

dacrhu

Köszönöm, a többi lecke már rávezetett. Elsőre nem is olyan egyszerű átlátni ezeket :)

4 éve

kalocsai.j

Ez volt az én kérdésem is. Köszi a megfejtést! :)

4 éve

kolozsia

a nálunk vannak a férfiak újságjai fordítást is elfogadta szerintem a két mondat nem ugyanazt jelenti magyarul melyik a helyes?

4 éve

ocsi00

Elvileg mi birtokoljuk igy ezert jo a nalunk vannak. Szerintem ez a helyes. Mert a megvannak az feltetelezi hogy elvesztek.

4 éve

aptg.gabi

huhh ez egy jó gondolat! csak téves! :)

3 éve

barthaattila14

Nekem nem fogadta el :/

3 éve

en_vagyok

Na még eddig senki nem mondta meg, hogyan lehet kihallani a mondatból a men's és man's közti különbséget!

3 éve

Zsuzsa956171

Men's ...ferfiaknak Man's ....ferfinak

6 hónapja

Ginocar

Hallásra honnan is kellett volna tudni hogy 1 vagy több férfiról van szó? Mondja meg valaki aki tudja please!

3 éve

Blasko_Zsofia

Mi az, hogy MEGVANNAK NEKÜNK A FÉRFIAK ÚJSÁGJAI? Magyartalan, de még csak nem is tükörfordítás.

4 éve

reka0725

hát általában ilyen esetben inkább nálunk van-nak szoktuk fordítani, szóval én se nagyon értem

4 éve

shyrk

"Helyes megoldások: • nekünk a férfiak újságjai." ?? ez most komoly?

3 éve

krumplika

megvannak... nálunk vannak nekünk van.... ;) kezdetleges rendszer, de aranyos

4 éve

tibo1977

Na ez már tényleg kicsit nyakatekert, mi több inkább értelmetlen szerintem. Nem tudom mennyit kéne gondolkoznom, ha ezt kontextusba akarnám tenni... :) Jó lenne életszerűbb mondatokkal találkozni.

4 éve

aptg.gabi

A "we have" jelentése megvannak nekünk vagy nálunk vannak, birtokoljuk azokat (ha jól tudom). A men az többesszám, mert ugye az egyesszám man lenne. A men's az a birtokos szerkezet, ami az újságok tulajdonra utal. na, most ezt ha mondja a gép hogy lehet megkülönböztetni?! Háááááát, nagyon ügyesen! :D Valóban nehéz mondat bár én is kezdő vagyok!

4 éve

en_vagyok

Akkor áruld el légyszi, mert nem jöttem rá! A man's is ugyanúgy hangzik mint a men's nem???

3 éve

Csacsika2

melyik szó a /nekünk/ ?

4 éve

lothlory

We have

6 napja

nagywywy

Érdekes... Egy férfinak nem lehet több újságja?

3 éve

aptg.gabi

de igen, de akkor man"s lenne nem men"s

3 éve

DowerX

Miért nem fogja fel hogy nem magyaros a megoldás! Stupid!

3 éve

AttilaDsa
AttilaDsa

"Vannak a férfiak újságjai? " ne már :(

3 éve

TthKlmn

Nálunk van több ezer újság és nem vannak!

1 hónapja

TthKlmn

Csodálatos ez a megvannak szó és az ezzel alkotott mondat!

1 hónapja

TthKlmn

Nekünk van tíz forintunk, nekünk vannak tíz forintunk

1 hónapja

TthKlmn

nálunk van a tíz forint ,nálunk vannak a tíz forint

1 hónapja