"Halljuk a kérdéseit."

Fordítás:Her questions, please.

4 éve

31 hozzászólás


E.K.9

Ennek a kerdesnek igazan utana nezhetnenek mert total rossz

4 éve

Rita710700

Ez így igaz

3 éve

Maci1946

Most ezt fogadja el: We hear her questions

1 éve

Aszusz11

nekem most nem fogadta el.

5 hónapja

GabriellaM437854

Jo lett volna egy felkialto jel, mert igy azt irtam be hogy "mi halljuk az o kerdeseit" tehat ez egy kijelento mondat. Nem pedig felszolit a cselekvesre

4 éve

gotzpeter

A "!" kellett volna a végére, hogy egyértelmű legyen.

4 éve

rabovszky
rabovszky

másodsorban kellene

4 éve

zoldeak

sztem! ez egy béta version. magyarán talán azért is ingyenes mert most van tesztelés alatt és lehet a szerkesztők is most tanulják a magyar nyelvet vagy az angolt. tehát be patient :))))))))))))) és segítsük a rajta dolgozok munkáit és ne nyavalyogjunk hissz mi is most tanulunk. jó lesz ez csak kitartás

4 éve

szaszati69

hisz ;)

10 hónapja

tittina3

A segítségben, a "halljuk" szó alatt azt adja meg, hogy let's hear, mégsem fogadta el. Akkor nem kellene így segíteni.

4 éve

nagyelen5

Nekem elfogadta

4 éve

ancillaDomini

Én ezt írtam: Let us hear his questions. és elfogadta jónak...

4 éve

miklos44

Csak szerintem így is kellene a felkiáltó jel.

4 éve

BernusVida

Her questions, please... A kerdeseit, kérem. Ez nagyon nyomi. En ahogy olvastam, azt gondoltam, hogy mi halljuk a kerdeseit : kijelentes. De : a kerdeseit, kerem. Ez teljesen mas.... Apám

3 éve

Mecsekilas

Her questions, please jelentése : A kérdéseit kérem. Nem pedig halljuk a kérdéseit. javitsatok ki ha nem!

1 éve

VargaRbert10

A "halljuk a kérdéseit" mondatban hol a "please" megfelelője?

10 hónapja

bircsak.ti

A halljuk a kerdeseit kijelento modban nem egyenlo az angol felszolito moddal szerintem, vagy tevedek? Halljuk a kerdeseit. - we hear her questions. / Halljuk a kerdeseit! - Her questions, please!

9 hónapja

blkatalin

Én is így gondolom, ha magyarról kell fordítani akkor kellene a felkiátójel, ha felszólításnak szánják a példát. Jeleztem, még várom a választ.

3 hete

TthKlmn
TthKlmn

A kérdéseit, kérem!

7 hónapja

TliSzalmi1

Én ezt nem értem. Hogy jön ide a please?

6 hónapja

Devourer.

Ez igy ertelmetlen, bar ha jol tudom angol szereti ezt csinalni...

4 éve

Tomiro

Minus 1

4 éve

varhegyi

most mar nagyon nem ertem!!!

4 éve

Zeline

"we listen your questions" miért nem jó?

4 éve

E.K.9

mert a "listen" a figyelest fejezi ki inkabb

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

És hallgatást!

7 hónapja

Maci1946

Most ezt fogadja el: We hear her questions

1 éve

Fec112763
Fec112763

Repair this, please!

11 hónapja

AzerilShade

"Halljuk a kérdéseit" és a jó az hogy "her questions, please"? Ezt nem értem, komolyan...

6 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

A kérdésedet kérem!

3 hónapja

PityereSan

Gratulálok. Miért nem szó szerinti fordítást kérnek alapfokon? Miért magyarosít ennyire le???

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.