A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Halljuk a kérdéseit."

Fordítás:Her questions, please.

0
4 éve

47 hozzászólás


E.K.9

Ennek a kerdesnek igazan utana nezhetnenek mert total rossz

16
Válasz4 éve

Rita710700

Ez így igaz

0
Válasz2 éve

Maci1946

Most ezt fogadja el: We hear her questions

0
Válasz10 hónapja

Aszusz11

nekem most nem fogadta el.

0
Válasz1 hónapja

GabriellaM437854

Jo lett volna egy felkialto jel, mert igy azt irtam be hogy "mi halljuk az o kerdeseit" tehat ez egy kijelento mondat. Nem pedig felszolit a cselekvesre

10
Válasz4 éve

okosodok

meg eldönthetnék hogy kell az a/the vagy sem. mindig akkor számitja hibának ha odairom

-3
Válasz3 éve

zoldeak

sztem! ez egy béta version. magyarán talán azért is ingyenes mert most van tesztelés alatt és lehet a szerkesztők is most tanulják a magyar nyelvet vagy az angolt. tehát be patient :))))))))))))) és segítsük a rajta dolgozok munkáit és ne nyavalyogjunk hissz mi is most tanulunk. jó lesz ez csak kitartás

6
Válasz4 éve

szaszati69

hisz ;)

0
Válasz6 hónapja

TthKlmn

Naiv ember!

-1
Válasz3 hónapja

gotzpeter

A "!" kellett volna a végére, hogy egyértelmű legyen.

5
Válasz4 éve

rabovszky
rabovszky

másodsorban kellene

0
Válasz4 éve

martinecz.maria

Szerintem is

-1
Válasz4 éve

miklos44

Ez a lényeg. Ha nincs felkiáltó jel, akkor szerintem inkább a "We hear her answers." a jó!!

-2
Válasz4 éve

Harold69.uk

Pont ezt nem fogadta el.

0
Válasz4 éve

Magdolka

Kérdéseit helyesen: her questions

0
Válasz4 éve

E.K.9

mi a lenyeg? felkialtojel avagy sem nem...pls nem attol kap ertelmet a mondat. egyebkent a peldamondatod is hibas, valoszinuleg elirtad, so pls ellenorizd magad, mert sokan nem tudjak me'g hogy, mi es hogyan helyes. ezert is vannak itt! koszi

-2
Válasz4 éve

miklos44

"Lényeg"-nek gotzpeter hozzászólását értettem (arra válaszoltam). Kicsit lehet, hogy túlbonyolítottam, ezért megpróbálom egyszerűbben megmagyarázni véleményemet: 1. "Halljuk a kérdéseit." ez egy kijelentő mondat. Mi halljuk az ő kérdéseit. Tehát angolul: " We hear her/his questions." 2 A duolingo angol fordításából kiindulva : "Her questions, please." Ez arról szólhat, hogy odaszólok valakinek, hogy adja elő egy nőnemű lény kérdéseit, tehát udvariasan(erre szolgál a "please") felszólítom. 3. Tehát szerintem a duolingo fordítása csak felkiáltó jellel jó, anélkül pedig az én példamondatom a jó. Hogy igazam van, vagy nincs azt egy profi angolos biztos el tudja dönteni.

7
Válasz4 éve

tittina3

A segítségben, a "halljuk" szó alatt azt adja meg, hogy let's hear, mégsem fogadta el. Akkor nem kellene így segíteni.

3
Válasz4 éve

nagyelen5

Nekem elfogadta

0
Válasz3 éve

ancillaDomini

Én ezt írtam: Let us hear his questions. és elfogadta jónak...

1
Válasz4 éve

miklos44

Csak szerintem így is kellene a felkiáltó jel.

1
Válasz4 éve

BernusVida

Her questions, please... A kerdeseit, kérem. Ez nagyon nyomi. En ahogy olvastam, azt gondoltam, hogy mi halljuk a kerdeseit : kijelentes. De : a kerdeseit, kerem. Ez teljesen mas.... Apám

1
Válasz3 éve

Mecsekilas

Her questions, please jelentése : A kérdéseit kérem. Nem pedig halljuk a kérdéseit. javitsatok ki ha nem!

1
Válasz8 hónapja

VargaRbert10

A "halljuk a kérdéseit" mondatban hol a "please" megfelelője?

1
Válasz6 hónapja

TthKlmn

A kérdéseit, kérem!

1
Válasz3 hónapja

TliSzalmi1

Én ezt nem értem. Hogy jön ide a please?

1
Válasz2 hónapja

Devourer.

Ez igy ertelmetlen, bar ha jol tudom angol szereti ezt csinalni...

0
Válasz4 éve

Tomiro

Minus 1

0
Válasz4 éve

varhegyi

most mar nagyon nem ertem!!!

0
Válasz4 éve

Zeline

"we listen your questions" miért nem jó?

0
Válasz4 éve

E.K.9

mert a "listen" a figyelest fejezi ki inkabb

2
Válasz4 éve

TthKlmn

És hallgatást!

0
Válasz3 hónapja

Maci1946

Most ezt fogadja el: We hear her questions

0
Válasz10 hónapja

GergoHajdu

Ilyen egy faszsagot :))

0
Válasz9 hónapja

Fec112763

Repair this, please!

0
Válasz7 hónapja

bircsak.ti

A halljuk a kerdeseit kijelento modban nem egyenlo az angol felszolito moddal szerintem, vagy tevedek? Halljuk a kerdeseit. - we hear her questions. / Halljuk a kerdeseit! - Her questions, please!

0
Válasz5 hónapja