"I like to make coffee."

Fordítás:Szeretek kávét főzni.

February 2, 2014

27 hozzászólás


ejjelke

Némelyek olyan hálátlanok. Legtöbbször már meg se nyitom a kommenteket, mert ebből semmit se lehet tanulni, csak olvasni a sok ember kritikáját, követelőzését.. Ha MINDENKI így dolgozna, ennyire önzetlenül egy ilyen nagyszerű célért, és mindössze ennyi hibával, mint a DUO-sok, szinte nem is lenne baj a világgal.

May 30, 2014

Bony31

Egyetértek! Inkább segítsünk egymásnak, ahol hibát találunk, vagy nem pontosan érthető valami. A konkrét hibákat pedig jelentsük az arra biztosított helyen, hogy a szerkesztők elvégezhessék a javítást. Ők csak a hibajelentésből dolgoznak, a kommenteket nem látják. (Szerencsére!)

November 3, 2014

EditMszros

Néha azért látják, talán nem is baj.

November 24, 2014

cet423

You are right! :)

October 27, 2014

fectroll

Yes, he is!

October 30, 2014

Csernus_L

Azért nem teljesen önzetlenül! A reklámbevételek nem mellékesek!

February 26, 2018

Szilveszte878802

A "fözmi" szót nem ismerem, szerintem javitani kellene föznire. :-)

April 13, 2014

GyorgyBela

szeretek kávét főzni. ez is elfogadható lehetne

February 2, 2014

bufurc

Az is fontos hogy természetesen hangozzon,de a "to make" egyértelműen a "csinálni"-t jelenti!

February 27, 2014

Jpiroska

A make inkább készítenit jelent, a do a csinálni. De magyarban a csinálnit nem igazán illik használni.

March 18, 2014

tothcila

Pontosan. Vagy főzzük, vagy készítjük a kávét. A többi nem szép.

September 17, 2014

fectroll

Elfogadja.

October 30, 2014

Nitram.

Javítva! Na pont ezért utálok kávét főzmi... ;)

August 10, 2014

fectroll

Thanks, yo!

October 30, 2014

BernadettD5

"Főzmi" amit helyesnek ír, főzni helyett... Kérünk szépen javítást!

May 27, 2014

EditMszros

A to cook - 2. leckével előbb volt, most a "to make" főnévi igenevet gyakoroljuk.

November 24, 2014

nannamari

Főzmi????hm...és az én válaszom rossz???grrr

May 29, 2014

hoovirag

a kedvelek és a szeretek eddig el volt fogadva.....

October 10, 2014

cet423

ez már nagyon angolos fogalmazás :))

November 3, 2014

brigesz8

A like vonzata nem -ing? Én ùgy tanultam, hogy érzelmeket kifejezõ igék vonzata -ing, nem to. Hogy helyes?

January 6, 2015

tothcila

A like és a love akár to-t, akár ing-et is magához vonzhat. És még akad 1-2 ilyen ige és kivétel akár árnyalatnyi, akár nagyobb jelentésbeli különbséggel.

January 6, 2015

VividDarer

Mindegyik jó. Árnyalatnyi különbség lehet a kettő között. I like paying my bills vagy I like to pay my bills. Az -ing jobban kihangsúlyozza a tevékenység véghezvitelének a szeretetét: imádok sorban állni a postán a csekkel a kezemben. A másik verziónak pedig olyan mellékzöngéje lehet, hogy szeretem kifizetni a számláimat, mert szeretem, ha minden rendben van, nincs tartozásom. Javítsatok, ha tévedek.

September 21, 2016

BaloghKami

Általában azt tartják,hogy a magyar ember egy dolgot ,,csinál"...A kávét készítjük,főzzük.Igény kérdése,nem akadékoskodás.

December 7, 2015

KovcsJzsef15

Hurrá!!! Elfogadta a "csinálni" helyett a "készíteni" szót is.

December 4, 2016

emke853950

Teljesen jol irtam!

June 26, 2017

Marcsukaka

Hol itt a főzni? Szeretnék kávét készíteni nem jó??

May 1, 2019

Marcsukaka

Én is .. Csak készíteni van odaírva és nem főzni

May 1, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.