"Deine Mannschaft ist sehr stark, aber ihre ist die beste!"

Çeviri:Senin takımın çok güçlü, ama onlarınki en iyisi!

July 12, 2016

8 Yorum


meltem52190

"Takımın çok güçlü ama onların ki en iyi" Bu anlatımın da kabul edilmesi mümkün diye düşünüyorum.

August 22, 2018

humetin

Senin takımın çok kuvvetli ama onlarınki en iyisi (Kabul edilmiyor !)

May 28, 2018

Baranrks

Ihre ist tekil bir şeyden bahsetmiyor mu? Onların ki derken "ihre sind" denmesi gerekmiyor mu?

July 1, 2018

humetin

Hayır... tekil olan... takım (die Mannschaft) - ihrE Mannschaft

July 2, 2018

ozlyr

cümlede "sehr" olduğu için senin takımın çok güçlü dememiz gerekmez mi?

July 12, 2016

MeteUlku

Rapor ettiniz mi? Size katiliyorum.

July 12, 2016

suna_su

Düzeltildi, teşekkürler.

July 13, 2016

MustafaOk9

neden am besten değil?

September 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.