1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Deine Mannschaft ist sehr st…

"Deine Mannschaft ist sehr stark, aber ihre ist die beste!"

Çeviri:Senin takımın çok güçlü, ama onlarınki en iyisi!

July 12, 2016

9 Yorum


meltem52190

"Takımın çok güçlü ama onların ki en iyi" Bu anlatımın da kabul edilmesi mümkün diye düşünüyorum.


humetin

Senin takımın çok kuvvetli ama onlarınki en iyisi (Kabul edilmiyor !)


Baranrks

Ihre ist tekil bir şeyden bahsetmiyor mu? Onların ki derken "ihre sind" denmesi gerekmiyor mu?


humetin

Hayır... tekil olan... takım (die Mannschaft) - ihrE Mannschaft


ozlyr

cümlede "sehr" olduğu için senin takımın çok güçlü dememiz gerekmez mi?


MeteUlku

Rapor ettiniz mi? Size katiliyorum.


suna_su

Düzeltildi, teşekkürler.


MustafaOk9

neden am besten değil?


Mahmad999

I’m writing this application twice already correctly And why doesn’t count, doesn’t accepted it?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.