"Deine Mannschaft ist sehr stark, aber ihre ist die beste!"

Çeviri:Senin takımın çok güçlü, ama onlarınki en iyisi!

2 yıl önce

7 Yorum


ozlyr
ozlyr

cümlede "sehr" olduğu için senin takımın çok güçlü dememiz gerekmez mi?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Rapor ettiniz mi? Size katiliyorum.

2 yıl önce

suna_su

Düzeltildi, teşekkürler.

2 yıl önce

humetin

Senin takımın çok kuvvetli ama onlarınki en iyisi (Kabul edilmiyor !)

6 ay önce

Baranrks
Baranrks

Ihre ist tekil bir şeyden bahsetmiyor mu? Onların ki derken "ihre sind" denmesi gerekmiyor mu?

5 ay önce

humetin

Hayır... tekil olan... takım (die Mannschaft) - ihrE Mannschaft

5 ay önce

meltem52190

"Takımın çok güçlü ama onların ki en iyi" Bu anlatımın da kabul edilmesi mümkün diye düşünüyorum.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.