Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Deine Mannschaft ist sehr stark, aber ihre ist die beste!"

Çeviri:Senin takımın çok güçlü, ama onlarınki en iyisi!

0
2 yıl önce

6 Yorum


ozlyr
ozlyr

cümlede "sehr" olduğu için senin takımın çok güçlü dememiz gerekmez mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Rapor ettiniz mi? Size katiliyorum.

0
Cevap ver2 yıl önce

suna_su

Düzeltildi, teşekkürler.

0
Cevap ver2 yıl önce

humetin

Senin takımın çok kuvvetli ama onlarınki en iyisi (Kabul edilmiyor !)

0
Cevap ver2 ay önce

Baranrks
Baranrks

Ihre ist tekil bir şeyden bahsetmiyor mu? Onların ki derken "ihre sind" denmesi gerekmiyor mu?

0
Cevap ver1 ay önce

humetin

Hayır... tekil olan... takım (die Mannschaft) - ihrE Mannschaft

0
Cevap ver1 ay önce