1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ona doğru yürü!"

"Ona doğru yürü!"

Çeviri:Walk towards him!

February 2, 2014

28 Yorum


talhatasdemir

you walk towards him neden olmuyor acaba? açıklarsanız sevinirim


eyyupbarut

O zaman "sen ona doğru yürürsün" olur ünlem işaretine gerek kalmaz..ve vurgu olmaz.. İyi çalışmalar..


PRO578433

Teşekkür ederim. Kolay gelsin hepinize.


LivesHealthy

Ona doğru yürü! cumlesinde emir veriyor. sizin cumlenizde ise genis zamandan bahsediliyor .


zgrEraserh

toward towards arası ne fark var acaba?


EREKKER

Toward: 1. [Sıfat] uysal, yumuşak başlı, çok şey vaadeden, aday olan

2. [Edat] e doğru, karşı, e karşı, e yakın, yönünde

Towards: Edat] e doğru, karşı, e karşı, e yakın, yönünde FARK BU


Ronahi485

Walk toward her niye olmadı


thame7

''him ,her, its '' all correct by saying 'ona' in turkish language


10_ur

S takisi neden geldi? Buradaki özne "you" Bildigim kadariyla i, you, we zamirlerinde s takisi gelmiyor. Yardim ????


4rtgrl

Walk toward him! yazdım, toward kullanımı neden yanlış burada?


Blent180430

Neden walk toward him değilde walk towards him? Buradaki s neden geldi, geniş zaman olduğu için mi, çogul Eki mi, nedir ayrıntılı ve açık bir şekilde cevaplayacak biri var mı?


LivesHealthy

walk to him ! kullansak da dogru olur mu ?


doukan263503

neden her değill ki


Hasan737870

Oynadığım oyunlardan "toward" kelimesini kule zannediyordum bu güne kadar :D


NEPTUNE7810109

Go to toward him kabul olması lazımdı bilemedim ki şimdi help me pls


ronahi231602

Walk towards her neden olmuyor sonycta cinsiyet belirtmemis


Ronahi485

Walk toward her niye olmadi???


Hamlet123

sacmanin daniskasi


Pinar876

Ünleme dikkat etmemiz gerekiyorsa önce yazım kurallarını öğretin!


mer718119

Walk to her ona dogru yürü doğru degilse yuh diyorum


HseyinGmay1

Walks towards her bunu neden kabul etmedi?


Sabir210464

Walk towards her. neden olmuyor?


Sabir210464

Walk towards her. Neden olmuyor?


SerkanAkn10

walk to him neden olmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.