"Ona doğru yürü!"

Çeviri:Walk towards him!

4 yıl önce

38 Yorum


talhatasdemir

you walk towards him neden olmuyor acaba? açıklarsanız sevinirim

4 yıl önce

eyyupbarut

O zaman "sen ona doğru yürürsün" olur ünlem işaretine gerek kalmaz..ve vurgu olmaz.. İyi çalışmalar..

4 yıl önce

talhatasdemir

teşekkürler :)

4 yıl önce

Prmdfn

Tşk

2 yıl önce

PassionatePotato

Ona doğru yürü! cumlesinde emir veriyor. sizin cumlenizde ise genis zamandan bahsediliyor .

4 ay önce

crematorium

Katiliorm.

3 yıl önce

Roblok2

Çünkü orda sen ona dogru yuru demiyo ona dogru yuru diyo

1 yıl önce

thame7

''him ,her, its '' all correct by saying 'ona' in turkish language

3 yıl önce

zgrEraserh

toward towards arası ne fark var acaba?

4 yıl önce

EREKKER

Toward: 1. [Sıfat] uysal, yumuşak başlı, çok şey vaadeden, aday olan

2. [Edat] e doğru, karşı, e karşı, e yakın, yönünde

Towards: Edat] e doğru, karşı, e karşı, e yakın, yönünde FARK BU

4 yıl önce

goalist91

Walk to him de olur

3 yıl önce

basaraninsan

he walks toward to she neden olmadı?

3 yıl önce

ernestorap

to she yi her olarak yazman gerekir. öyle yazdigin kabul etsek bile senin cümlenin çevirisi; "o ona doğru yürür." senden bir emir kipi istiyo. emir kipi ingilizcede öznesiz olarak yapılır. en basitinden 'open here' burdan açın demek. 'you open here' demez. umarım yardımcı olur.

3 yıl önce

Pinar876

Ünleme dikkat etmemiz gerekiyorsa önce yazım kurallarını öğretin!

3 yıl önce

Furkan865207

walk towards to him to nun neden fazla olduğunu anlayamadım,biilen birisi açıklayabilir mi?

10 ay önce

Can28573

him zaten ona demek " to he" falan yazsaydın "to him " yerine belki kabul ederdi

8 ay önce

HuseyinAvc7

walk towards him

9 ay önce

Selahattin185654

Clash of clans bundan daha eylenceli

8 ay önce

Selahattin185654
8 ay önce

PassionatePotato

walk to him ! kullansak da dogru olur mu ?

4 ay önce

hanifed

Walk towards it degil de sonu its olması gerekmez mi mantığı nedir?

4 yıl önce

Hamlet123

sacmanin daniskasi

3 yıl önce

duygukrmz

Walk towards him neden olmuyor ne saçma!

3 yıl önce

MehmetBykz

Walk towards it ! Yaptim olmadı cevap walk towards him ! Miş arasında ne fark var ya ????

3 yıl önce

Ercannan1

Özne niye sona yazıldı ?

3 yıl önce

cengizhancoskun

him özne değildir. İsmin hallerini almış zamirdir, ingilizcede genelde sona yazılır.

3 yıl önce

ozgetutkun

Him neden kullanılmıyor ki ya

3 yıl önce

cengizhancoskun

walk up to him! neden kabul görmüyor? Ona doğru yürü işte

3 yıl önce

HakanYukse2

you walk to him. deki yanlış nedir ?

3 yıl önce

receptoklu

cunku bu bir emir cumlesi.. ama senin yazdigin emir cumlesi degil.. sen sen ona dogru yurursun yazmissin... burda istenen ona dogru yuru.. emir cumlesi yani.. walk (yuru) towards(dogru) him(ona)

3 yıl önce

gonnado

walk to him neden olmadı

3 yıl önce

Morebek

Walk it towards yazdım kabu etmedi

3 yıl önce

mrmulal

Go walk towards him yazdim. :) fazla olmus

2 yıl önce

klokloklok

ingilizce cinsiyetçi bir dil.

2 yıl önce

Defne189043

Walk to him niye olmuyo ya

2 yıl önce

simplyelda

walk towards it'i de işaretleyeceksin diyor. onun it yerine its olması gerekmez mi?

2 yıl önce

BurakM.Kl

Through kullanılamazmı ?

2 yıl önce

Aaytek

Walk in it olmazmı

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.