1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ona doğru yürü!"

"Ona doğru yürü!"

Çeviri:Walk towards him!

February 2, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

talhatasdemir

you walk towards him neden olmuyor acaba? açıklarsanız sevinirim

February 27, 2014

eyyupbarut

O zaman "sen ona doğru yürürsün" olur ünlem işaretine gerek kalmaz..ve vurgu olmaz.. İyi çalışmalar..

March 10, 2014

talhatasdemir

teşekkürler :)

March 10, 2014

Prmdfn

Tşk

December 7, 2015

VeganLiveHealthy

Ona doğru yürü! cumlesinde emir veriyor. sizin cumlenizde ise genis zamandan bahsediliyor .

July 8, 2018

crematorium

Katiliorm.

December 5, 2014

Roblok2

Çünkü orda sen ona dogru yuru demiyo ona dogru yuru diyo

July 7, 2017

thame7

''him ,her, its '' all correct by saying 'ona' in turkish language

November 28, 2014

zgrEraserh

toward towards arası ne fark var acaba?

April 27, 2014

EREKKER

Toward: 1. [Sıfat] uysal, yumuşak başlı, çok şey vaadeden, aday olan

2. [Edat] e doğru, karşı, e karşı, e yakın, yönünde

Towards: Edat] e doğru, karşı, e karşı, e yakın, yönünde FARK BU

September 12, 2014

LingOzi

Edat anlamaları ayni ise biri digerinin çoğulu mu?

April 17, 2019

Pinar876

Ünleme dikkat etmemiz gerekiyorsa önce yazım kurallarını öğretin!

June 24, 2015

ertugruldanaci

Walk toward him! yazdım, toward kullanımı neden yanlış burada?

July 16, 2019

doukan263503

neden her değill ki

August 18, 2019

Furkan865207

walk towards to him to nun neden fazla olduğunu anlayamadım,biilen birisi açıklayabilir mi?

December 21, 2017

Can28573

him zaten ona demek " to he" falan yazsaydın "to him " yerine belki kabul ederdi

March 9, 2018

HuseyinAvc7

walk towards him

January 22, 2018

Selahattin185654

Clash of clans bundan daha eylenceli

February 13, 2018

Selahattin185654
February 13, 2018

VeganLiveHealthy

walk to him ! kullansak da dogru olur mu ?

July 8, 2018

Serdar11307

"Towar" savaş kulesi demek değilmi (age of empires)

February 9, 2019

AkmCanSude

Selam. O "tower" :) Ayrıca lafı açılmışken unutulmaz oyundu tabiiki.

April 21, 2019

cagripnr

burda towards yerine though kullanaz mıyız?

August 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.