"The kind"

Fordítás:A fajta

February 2, 2014

13 hozzászólás


BrizaMd

The race, the species sokkal jobban illene rá :) The kind-ra nekem sokkal előbb jut eszembe az hogy "A kedves"

February 2, 2014

csarkesz

Szerintem is. Nem nagyon tudnék olyan szituációt elképzelni most hirtelen, hogy a "kind"-ot fajnak fordítsam.

February 13, 2014

BrizaMd

Pl : I despise your kind. Nincs is ezzel baj, de így hogy "A faj", nem igazán bejövős :D

February 13, 2014

csarkesz

Én ezt is inkább úgy fordítanám, hogy lenézem a fajtádat.

February 13, 2014

NexusAsus1

Mert ninncs is olyan szituáció, hogy fajnak kell fordítani. A faj és fajta között azért van némi különbség. Ezt szerintem úgy kell érteni, hogy pl. a macska a faj, a perzsa macska pedig a macska fajta.

April 24, 2015

Mamika51

A kedvest ő ajánlja és nem fogadja el. Hogy van ez?

September 29, 2015

Regi613466

Nekem sem fogadta el a "kind"-et

October 27, 2015

labdacsuka

A kedves. Ez érthető, de a fajta? ez mi?

August 21, 2014

csarkesz

Mit nem értesz azon, hogy "a fajta"?

December 28, 2014

violatorenator

Fajta - nem fogadta el

January 19, 2015

evairenpinter

Pedig a "kind" noun - főnévi szinonimái között szerepelnek: sort, type, variety, style, form, class, category, genre, genus, species, race, breed, flavor

April 16, 2015

LukcsLeila

a típust sem fogadta el

July 27, 2015

harytomi

The type

August 21, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.