"A fiú tejet iszik."

Fordítás:The boy drinks milk.

February 2, 2014

12 hozzászólás


abika12

mert E/3!!!

February 3, 2014

kadarpisti

E/3 azért mert boy- fiú vagyis ő.


jozsef.pad

Miért drinks miért nem csak drink?


kadarpisti

azért mert az ige E/3-ban kap egy s végződést.


EszterSchneider

Erre én is kíváncsi lennék. Soha nem hallottam még ebben a formában.


sKimy

Csak többes számba kap s végződést nem? :)


Dniel295878

megszámláltató megszámlálhatatlan? víz/tej?? mi a külömbség??? s végeződés

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.