"A fiú tejet iszik."

Fordítás:The boy drinks milk.

4 éve

11 hozzászólás


abika12

mert E/3!!!

4 éve

kadarpisti

E/3 azért mert boy- fiú vagyis ő.

4 éve

jozsef.pad

Miért drinks miért nem csak drink?

4 éve

kadarpisti

azért mert az ige E/3-ban kap egy s végződést.

4 éve

zslucky

Miért?

1 hónapja

osvald68

jó kérdés!

4 éve

EszterSchneider

Erre én is kíváncsi lennék. Soha nem hallottam még ebben a formában.

4 éve

Bagoly12

haha

4 éve

sKimy

Csak többes számba kap s végződést nem? :)

4 éve

zslucky

De

1 hónapja

KatalinPal5

mi az hogy E/3

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.