"The turtles drink milk."

Çeviri:Kaplumbağalar süt içer.

4 yıl önce

67 Yorum


Dilara869140

Ne kaplumbağaymış arkadaş :D

3 yıl önce

FIRATANGN

Bi bitmediniz kapluğmabalar. Sprinter ustayı çağırın gelsin :)

2 yıl önce

HumeyraKar1

Kaplumbağalara sadece maşallah diyorum ne çok seyler yiyolar yaaa

3 yıl önce

M.K.P.

haklısın kediler bira içermiş

2 yıl önce

hilal938385

Aynen

1 yıl önce

OyunSozuk3

Yok ya benim aslanım salonda yemek yapıyor lütfen yani

1 yıl önce

IlaydaUzel

Peki neden salon :D

4 ay önce

souros14

aslında kaplumbağlar süt ve urunlerini sindiremez oyuzden yanlış cumle

3 yıl önce

MyDaddyBieber

göz deviren emoji

2 yıl önce

IlaydaUzel

He bi sen akıllısın :]

4 ay önce

albyrkksudenur
1 ay önce

Haggra
Haggra

Tosbağalar süt içer derseniz de kabul ediyor. :-)

2 yıl önce

beril200534

maşallah tüm hayvanlara herşeyi yedirdiler

2 yıl önce

Selmafahre

Düşünsene bir kedi gelip yanında bira içiyor

7 ay önce

MehmetaliF10

Evet komikmiş gerçekten ama bir filin ekmek yemesi kadar değil

2 ay önce

NazlicanG.

the koymadığım için yanlış mı oluyor ya

3 yıl önce

RukiyeNuro

Hayır sadece o cümlenin başka bir kullanımını gösteriyor

3 yıl önce

NUR-ELA

KEDİ süt içer . İNSAN süt içer . ama Kaplumbağada neymiş yaa

2 yıl önce

Caner401288

bir a harfi yüzünden puan kırıyor

3 yıl önce

SelinNehirgmsdl

O a harfi çok önemli

3 yıl önce

Ilovemuffin150

kaplumbağaların süt içtiğini de öğrendikk

1 yıl önce

Batuhan790544

Arkadaslar şunu itiraf ediyim bende toprak falan yerim. Benim bi kaplumbağa var zaten her zaman süt içer. :D

1 yıl önce

vraka1

Kaplumbağaların süt içtiği bir dünyada ben de ingilizce öğrenebilirim.

10 ay önce

Prmdfn

Kaplumbağayı obez yaptınız ya shsh

1 yıl önce

Kayra281

:D

1 yıl önce

ykslemre

Saçmalığın daniskası

1 yıl önce

2001-1905

bak bu kaplumbağalarda çok olmaya başladı ha bi pilav yerler bi süt içerler yok biri bira içer insanmı la bunlar :d

8 ay önce

Cemre17851

Ya biraz mantık kaplumbağa süt içer mi

1 yıl önce

beyzakaplan2007

kaplumbalar yazdım diye kabul etmedi la kısaltma kullanmaya hakkımız var

1 yıl önce

SudenurMel

Kaplumbağadan başka bir şey bulamadınız mı?

1 yıl önce

Esra980193

Burda sadece öyretmeye çalışıyo kaplumbağayamı taklıldınız

11 ay önce

aan509385

Kaplumbağa böyle giderse bizi de yer :D

11 ay önce

vraka1

benim kaplumbağam içiyor dağılın bira da içiyor :D

10 ay önce

Gulsum736875

Ne maarifet'ler varmış kaplumbağa'lar da yarın da pizza bile yer :D

9 ay önce

IlaydaUzel

Tosbağa yazdım kabul etmedi :D

4 ay önce

SorryForDeadYou

kurulan cümlede the olmasaydı gene kaplumbağalar süt içer olurmuydu

2 yıl önce

Elif625029

Kurbağalar süt içmez ki böyle şeyleri yemez ve içmezler o yüzden bir yanlış cümle kullanmışlar

1 yıl önce

kumru52922

Kediler bira iciyosa kaplumbagalarinin sut icmesi normal degilmi

1 yıl önce

kbra499694

Yazim yanlislarida kabul edilsin

1 yıl önce

ZeynepParl6

Seni sevdim kaplumbağacık :D

1 yıl önce

zilan676977

Ya bir soruyu bildiğim halde yanlış yaptım

1 yıl önce

Raziye827308

Kaplumbağalar sütü nerden buluyor ya vjxjfjgkh

1 yıl önce

naz784838

Kaplumbagalar sut icemez ama cok sey yer ben kaplumbagam icin makarnanin icine yem ve sosis koyup verdim cok mutlu oldular

1 yıl önce

Ahmet471180

Neden the milk olmadi ki

1 yıl önce

Ahmet471180

Neden the gelmiş basa yaw sonucta belirsiz ya

1 yıl önce

merve316130

Arkadaşlar uygulamada yanlış bisey yok garip cümleler kuruyorlar ki akılda daha iyi kalsın

1 yıl önce

yusuftalhafidan

aynı şeyi yazdım olmadı

:D

1 yıl önce

mfy_tubeYi

Ben doğru yazdım yanlış dedi mal??

1 yıl önce

SudenurMel

Kaplumbağalar süt içer mi hiç

1 yıl önce

-.Melike.-

Aynen

5 ay önce

merpro87

Bu ne ya herseyi yiyolar barbar gibi

1 yıl önce

ferid963977

Abi "a"-yı yanlış yazdım diye yanlış saydı lan bune amk

11 ay önce

cilveliked

Ha ha ha konik

10 ay önce

EvwcJ

Kaplumbağanın ne demek olduğunu anlayamadım

10 ay önce

AlperenGng2

kapluba sut icermi ?????

8 ay önce

OshinGT

Kaplumbağalar nah süt içer

7 ay önce

Yildiz666905

Cogul oznede yuklemi fiilse çoğul yapmistik daha once they eat apples gibi simdi milk neden milks olmadi

7 ay önce

ONUR125835

bazı sayılamayan kelimeler s takısı almaz

1 ay önce

Emir637933

Çıldırttınız lan beni

7 ay önce

ZeyneplayD11

Batuhan Karadeniz nasılsın

6 ay önce

Klicbey

Keşke tavşanla yarışmadan evvel içseymiş :)

4 ay önce

EyllAsya4

İyi güzel de cümleler saçma

4 ay önce

Irem688754

Kaplumbağalar süt içer mi

3 ay önce

Hatice555849

Drinks olması gerekmiyormu

2 ay önce

ElifnciAkt

Kaplumbağaya hem peynir yedirttin hem de süt içirdin. Fenasın sen baykuş suratlı yeşil yaratık. Kesin yeşil uzaylının akrabasısın

2 ay önce

Emir147

Oha cus iyice abrttilar

1 ay önce

AlixKandemir

Tosbağalar süt içer yazdım doğru

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.