Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The turtles drink milk."

Çeviri:Kaplumbağalar süt içer.

4 yıl önce

65 Yorum


Dilara869140

Ne kaplumbağaymış arkadaş :D

3 yıl önce

FIRATANGN

Bi bitmediniz kapluğmabalar. Sprinter ustayı çağırın gelsin :)

2 yıl önce

HumeyraKar1

Kaplumbağalara sadece maşallah diyorum ne çok seyler yiyolar yaaa

2 yıl önce

M.K.P.

haklısın kediler bira içermiş

2 yıl önce

hilal938385

Aynen

1 yıl önce

OyunSozuk3

Yok ya benim aslanım salonda yemek yapıyor lütfen yani

1 yıl önce

IlaydaUzel

Peki neden salon :D

2 ay önce

souros14

aslında kaplumbağlar süt ve urunlerini sindiremez oyuzden yanlış cumle

3 yıl önce

MyDaddyBieber

göz deviren emoji

2 yıl önce

IlaydaUzel

He bi sen akıllısın :]

2 ay önce

Haggra
Haggra

Tosbağalar süt içer derseniz de kabul ediyor. :-)

2 yıl önce

beril200534

maşallah tüm hayvanlara herşeyi yedirdiler

2 yıl önce

Selmafahre

Düşünsene bir kedi gelip yanında bira içiyor

5 ay önce

MehmetaliF10

Evet komikmiş gerçekten ama bir filin ekmek yemesi kadar değil

1 hafta önce

NazlicanG.

the koymadığım için yanlış mı oluyor ya

3 yıl önce

RukiyeNuro

Hayır sadece o cümlenin başka bir kullanımını gösteriyor

3 yıl önce

NUR-ELA

KEDİ süt içer . İNSAN süt içer . ama Kaplumbağada neymiş yaa

2 yıl önce

Caner401288

bir a harfi yüzünden puan kırıyor

3 yıl önce

SelinNehirgmsdl

O a harfi çok önemli

3 yıl önce

Ilovemuffin150

kaplumbağaların süt içtiğini de öğrendikk

1 yıl önce

Batuhan790544

Arkadaslar şunu itiraf ediyim bende toprak falan yerim. Benim bi kaplumbağa var zaten her zaman süt içer. :D

1 yıl önce

vraka1

Kaplumbağaların süt içtiği bir dünyada ben de ingilizce öğrenebilirim.

8 ay önce

Prmdfn

Kaplumbağayı obez yaptınız ya shsh

1 yıl önce

Kayra281

:D

1 yıl önce

ykslemre

Saçmalığın daniskası

1 yıl önce

2001-1905

bak bu kaplumbağalarda çok olmaya başladı ha bi pilav yerler bi süt içerler yok biri bira içer insanmı la bunlar :d

6 ay önce

Cemre17851

Ya biraz mantık kaplumbağa süt içer mi

1 yıl önce

beyzakaplan2007

kaplumbalar yazdım diye kabul etmedi la kısaltma kullanmaya hakkımız var

1 yıl önce

SudenurMel

Kaplumbağadan başka bir şey bulamadınız mı?

11 ay önce

Esra980193

Burda sadece öyretmeye çalışıyo kaplumbağayamı taklıldınız

10 ay önce

aan509385

Kaplumbağa böyle giderse bizi de yer :D

9 ay önce

vraka1

benim kaplumbağam içiyor dağılın bira da içiyor :D

8 ay önce

Gulsum736875

Ne maarifet'ler varmış kaplumbağa'lar da yarın da pizza bile yer :D

7 ay önce

IlaydaUzel

Tosbağa yazdım kabul etmedi :D

2 ay önce

SorryForDeadYou

kurulan cümlede the olmasaydı gene kaplumbağalar süt içer olurmuydu

2 yıl önce

Elif625029

Kurbağalar süt içmez ki böyle şeyleri yemez ve içmezler o yüzden bir yanlış cümle kullanmışlar

1 yıl önce

kumru52922

Kediler bira iciyosa kaplumbagalarinin sut icmesi normal degilmi

1 yıl önce

kbra499694

Yazim yanlislarida kabul edilsin

1 yıl önce

ZeynepParl6

Seni sevdim kaplumbağacık :D

1 yıl önce

zilan676977

Ya bir soruyu bildiğim halde yanlış yaptım

1 yıl önce

Raziye827308

Kaplumbağalar sütü nerden buluyor ya vjxjfjgkh

1 yıl önce

naz784838

Kaplumbagalar sut icemez ama cok sey yer ben kaplumbagam icin makarnanin icine yem ve sosis koyup verdim cok mutlu oldular

1 yıl önce

Ahmet471180

Neden the milk olmadi ki

1 yıl önce

Ahmet471180

Neden the gelmiş basa yaw sonucta belirsiz ya

1 yıl önce

merve316130

Arkadaşlar uygulamada yanlış bisey yok garip cümleler kuruyorlar ki akılda daha iyi kalsın

1 yıl önce

yusuftalhafidan

aynı şeyi yazdım olmadı

:D

11 ay önce

mfy_tubeYi

Ben doğru yazdım yanlış dedi mal??

11 ay önce

SudenurMel

Kaplumbağalar süt içer mi hiç

11 ay önce

-.Melike.-

Aynen

4 ay önce

merpro87

Bu ne ya herseyi yiyolar barbar gibi

11 ay önce

ferid963977

Abi "a"-yı yanlış yazdım diye yanlış saydı lan bune amk

10 ay önce

cilveliked

Ha ha ha konik

8 ay önce

EvwcJ

Kaplumbağanın ne demek olduğunu anlayamadım

8 ay önce

AlperenGng2

kapluba sut icermi ?????

6 ay önce

OshinGT

Kaplumbağalar nah süt içer

6 ay önce

Yildiz666905

Cogul oznede yuklemi fiilse çoğul yapmistik daha once they eat apples gibi simdi milk neden milks olmadi

5 ay önce

ONUR125835

bazı sayılamayan kelimeler s takısı almaz

6 gün önce

Emir637933

Çıldırttınız lan beni

5 ay önce

ZeyneplayD11

Batuhan Karadeniz nasılsın

4 ay önce

Klicbey

Keşke tavşanla yarışmadan evvel içseymiş :)

2 ay önce

EyllAsya4

İyi güzel de cümleler saçma

2 ay önce

Irem688754

Kaplumbağalar süt içer mi

1 ay önce

Hatice555849

Drinks olması gerekmiyormu

1 ay önce

ElifnciAkt

Kaplumbağaya hem peynir yedirttin hem de süt içirdin. Fenasın sen baykuş suratlı yeşil yaratık. Kesin yeşil uzaylının akrabasısın

2 hafta önce

Emir147

Oha cus iyice abrttilar

2 gün önce