1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have skirts."

"We have skirts."

Fordítás:Vannak szoknyáink.

February 2, 2014

11 hozzászólás


HOZSO

nekünk szoknyáink vannak-ez miért hibás?


balazsbacsi

Mert a szórend nem az igazi. Vannak szoknyáink!!


Shibelion

Többféle szórend is lehet az igazi.


JzsefHanta

nem mondasz ilyet magyarul, nem hangsúlyozod külön, hogy nekünk, ha már a fõnév végén ott a birtokrag


CojocriuBi1

Azért nem jó mert mindig nagybetüvel kezdődik minden mondat!! Fgyeld meg!!!!


DvidKolbe

Úgy hangzik mintha kérdő mondatot mondana...


Nri787526

Mindegyik hozzaszolast nullazzuk le!!0-ra!!!


Szimonetta0

nem fogadja el h kabátaink, helyette kabátjaink.


Shibelion

Is that a problem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.