"We have skirts."

Fordítás:Vannak szoknyáink.

February 2, 2014

18 hozzászólás


HOZSO

nekünk szoknyáink vannak-ez miért hibás?

February 2, 2014

balazsbacsi

Mert a szórend nem az igazi. Vannak szoknyáink!!

February 12, 2014

HOZSO

nekünk szoknyáink vannak- szerintem ez a szórend tökéletes!

February 24, 2014

Harga

Ezt túlkomplikáltad. Duo megoldása egyszerűbb, nekem jobban tetszik, érdemes megtanulni.

February 10, 2018

Shibelion

Többféle szórend is lehet az igazi.

February 24, 2014

JzsefHanta

nem mondasz ilyet magyarul, nem hangsúlyozod külön, hogy nekünk, ha már a fõnév végén ott a birtokrag

February 1, 2015

galnekkriszta

We have coats -ra sem fogadta el a :Nekünk kabátaink vannak :-( Jelentsük

February 11, 2014

Shibelion

Kabátjaink.

February 20, 2014

rosielovecat

Mert nekünk nem CSAK szoknyáink vannak, hanem nekünk vannak szoknyáink (is)

February 2, 2018

CojocriuBi1

Azért nem jó mert mindig nagybetüvel kezdődik minden mondat!! Fgyeld meg!!!!

February 14, 2018

Nri787526

H

July 12, 2017

Nri787526

Mindegyik hozzaszolast nullazzuk le!!0-ra!!!

July 12, 2017

dyloo20

...

February 7, 2014

Szimonetta0

nem fogadja el h kabátaink, helyette kabátjaink.

March 20, 2014

Shibelion

Is that a problem?

March 20, 2014

DvidKolbe

Úgy hangzik mintha kérdő mondatot mondana...

December 26, 2016

CojocriuBi1

Ki sz

ereti

February 14, 2018

senorana

A "nekünk van szoknyánk" miért nem jó?-mikor felajánlja, hogy a van szoknyánk az jó!

June 26, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.