1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They ask the woman."

"They ask the woman."

Çeviri:Onlar kadına sorarlar.

February 2, 2014

12 Yorum


BayBatu

"Onlar kadını sorar" dedim ama yanlış çıktı. Ben "kadına sormak" fiilini "ask to woman" diye düşünmüştüm. Açıklayabilir misiniz ? Teşekkürler


ProwlingParis

şimdi sorduğumuz şeyi söylemiyorsak ve fiilden sonra hemen 'sorulan kişi' geliyosa "to" edatı kullanılmıyor. Ancak sorduğumuz şeyi de cümleye katarsak kullanıyoruz, misal: "They ask the question to the woman". Kadını sorabilmek için ille de about ifadesini kullanmamız lazım: "They ask about the woman".


KeremGolba

Çok başarılı bir cevap teşekkürler


MuratBicer

O zaman "they ask the question" dedigimiz zaman "soruya sordular" mi diyoruz.


AltayFaruk

"Onlar kadını sorar" için nasıl bir cümle dizilişi yapmalıyız? Teşekkürler.


SalihBilgili

ProwlingParis arkadaşımız yazmış. "They ask about the woman".


onurelmas

Yeni bir baslik acmadan once lutfen daha onceki yorumlari okuyun. Yukaridaki yazilanlari okumadiginiz cok belli oldugundan sorunuza kimse cevap vermeyecektir.


fromnyssa

Onlar kadını sorarlar cevabı neden doğru değil


Mehmet849657

Ne kadar sacma bir dilsin sen ya


wersay

-THE - Bazı cümlelerde (dı) olarak bazı cümlelerde de (di) olarak konuşuluyor neye göre bu şekilde söyleniyor?


DTaskin1

konuş butonuna bastım kabul etmedi bende konuşmamı durdurdum meyerse dinliyormuş


Serkan564544

Hangi durumlarda women yazıp hangi durumlarda woman yazacağımı anlamadım. Women yazıyorum woman olacak diyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.