1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need a newspaper in Englis…

"I need a newspaper in English."

Fordítás:Egy angol nyelvű újság kell nekem.

February 2, 2014

20 hozzászólás


mate86

A "szükségem van egy angol újságra" fordítást is elfogadja. Szerintem így pontosabb.


SamodaiZsolt

Kell nekem egy angol újság.


bgdssusu

Szerintem is... Csak a teszt szerint nem.


csdanika

Kell egy újság angolul?


BekPter

csak egy kicsit hangzik magyartalanúl :-/


BekPter

a -ban, -ben nekem egy kicsit furin hangzik ebben a mondatban I need an English newspaper


csokabenito

ilyen esetekben, amikor nemzetiség előtt áll az "in" nem -ban, -ben, hanem -ul, -ül ragozást takar.

például, ha sétálsz a városban és leszólít egy japán turista, és a saját nyelvén kezd el hadoválni, te pedig beszélsz angolul, akkor kérheted, hogy váltsatok angolra úgy, hogy: "in English, please!" "angolul, legyen szíves"

vagy: "I've got a text message but I didn't understand because it was in Italian." Kaptam egy sms-t, de nem értettem, mert olaszul volt.

nem vagyok a magyarázások mestere, de remélem nagyjából érthető, hogy mit akarok mondani. :D


Tacsika

Nagyon jól magyarazol és nagyon jó hogy megteszed! Köszönöm!


BekPter

köszönöm a választ, talán most már sikerül teljesítenem ezeket a feladatokat(3 napja próbálkozom) a tanfolyam ahová "járok" nem igazán informatív ilyen szempontból


ildikote

köszi a magyarázatot,,,igy érthetöbb


mtoud

Kell egy angol újság. ez jó? szerintetek?


krumplika

kell nekem egy újság angolul - ez?


derhibogab

miért "én kell...." miért nem "nekem kell"?? Megköszönném, ha vki felhomályosítana!!


vasvariistvan

KB. úgy gondolkodik, hogy én "szükségelek" egy újságot. (Persze tudom hogy ilyet magyarul nem mondunk)


RobertGodo76

ez hülye? nem fogadta el: "Nekem egy újság kell angolul"


joci934507

Kekeckedik velem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés