Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το μαύρο και το άσπρο είναι αντίθετα χρώματα."

Μετάφραση:Black and white are opposite colors.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


6e6e6e

the black and the white are opposite colors γιατι είναι λάθος?

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Στα αγγλικά όταν κάνουμε γενικεύσεις δε βάζουμε το οριστικό άρθρο. Ένα άλλο παράδειγμα:

Οι αγελάδες είναι ζώα - Cows are animals. Επειδή εννοούμε όλες τις αγελάδες γενικά, στην αγγλική πρόταση είναι λάθος να βάλουμε το οριστικό άρθρο μπροστά.

πριν από 1 χρόνο

Eleftheria780787

Δεν πρόλαβα να τελειώσω τη φράση και βάλατε λάθος, ενώ όσο πρόλαβα να γράψω, ήταν σωστό

πριν από 7 μήνες