"Το μαύρο και το άσπρο είναι αντίθετα χρώματα."

Μετάφραση:Black and white are opposite colors.

July 12, 2016

4 σχόλια


6e6e6e

the black and the white are opposite colors γιατι είναι λάθος?

October 29, 2016

D_..
Mod

    Στα αγγλικά όταν κάνουμε γενικεύσεις δε βάζουμε το οριστικό άρθρο. Ένα άλλο παράδειγμα:

    Οι αγελάδες είναι ζώα - Cows are animals. Επειδή εννοούμε όλες τις αγελάδες γενικά, στην αγγλική πρόταση είναι λάθος να βάλουμε το οριστικό άρθρο μπροστά.

    October 29, 2016

Eleftheria780787

    Δεν πρόλαβα να τελειώσω τη φράση και βάλατε λάθος, ενώ όσο πρόλαβα να γράψω, ήταν σωστό

    December 26, 2017

Niki928338

    Η ερωτηση θα επρεπε να ειναι: Μαυρο και ασπρο ειναι αντιθετα χρωματα.

    April 21, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.