1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Το μαύρο και το άσπρο είναι …

"Το μαύρο και το άσπρο είναι αντίθετα χρώματα."

Μετάφραση:Black and white are opposite colors.

July 12, 2016

11 σχόλια


6e6e6e

the black and the white are opposite colors γιατι είναι λάθος?


D_..

Στα αγγλικά όταν κάνουμε γενικεύσεις δε βάζουμε το οριστικό άρθρο. Ένα άλλο παράδειγμα:

Οι αγελάδες είναι ζώα - Cows are animals. Επειδή εννοούμε όλες τις αγελάδες γενικά, στην αγγλική πρόταση είναι λάθος να βάλουμε το οριστικό άρθρο μπροστά.


YtdgqeRD

Black and White are apposite colors


jaye16

Υπάρχει ορθογραφικό λάθος στο σχόλιό σας εδώ. Παρακαλώ, διαβάστε τη σωστή μετάφραση στο πάνω μέρος αυτής της σελίδας.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

** μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και πώς…...

***Τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\


Roula357657

Η απάντηση μου είναι σωστή και δεν μου την δέχεται. Γιατί;


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα


Niki928338

Η ερωτηση θα επρεπε να ειναι: Μαυρο και ασπρο ειναι αντιθετα χρωματα.


Yoryos1

Καλησπέρα. Γιατί - ενώ αναφερόμαστε σε δύο χρώματα- η λέξη «opposite» είναι στον ενικό και όχι στον πληθυντικό;


OG7e3

Το opposite είναι επίθετο και χρησιμοποιείται μόνο στον ενικό, ενώ στον πληθυντικό μπαίνει το ουσιαστικό που προσδιορίζει. Εδώ γίνεται colors.


YtdgqeRD

Η απάντηση μου είναι σωστή. Την απορρίπτει ομως


Roula357657

Γιατί απορρίπτει τις σωστές απαντήσεις;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.