"Hisfathereatstheretwiceaweek."

Fordítás:Az apja kétszer eszik ott egy héten.

4 éve

10 hozzászólás


W3rdn4

Szerintem így is helyes: Az apja egy héten kétszer ott eszik.

4 éve

NO22emi

Igen, jelentetted? :)

4 éve

Leving

és hetente?

4 éve

kaktusz57

Sokat bukok én is így)

4 éve

Vica58

A hetente az"weeks" lenne szerintem His fater eats there weeks.

4 éve

NO22emi

weekly = hetente
A 'weeks' a 'week' többesszáma. ;-)

4 éve

evaszasz

az apukája kifejezést miért nem fogadja el?

4 éve

NO22emi

Az inkább 'dad' lenne.

4 éve

pannonos

Étkezik-et nem fogadta el. Gáz.

4 éve

horvath954

nagyon gáz: a "papája" forditást nem fogadja el

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.