1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His father eats there twice …

"His father eats there twice a week."

Fordítás:Az apja kétszer eszik ott egy héten.

February 2, 2014

10 hozzászólás


W3rdn4

Szerintem így is helyes: Az apja egy héten kétszer ott eszik.


NO22emi

Igen, jelentetted? :)


kaktusz57

Sokat bukok én is így)


Vica58

A hetente az"weeks" lenne szerintem His fater eats there weeks.


NO22emi

weekly = hetente
A 'weeks' a 'week' többesszáma. ;-)


evaszasz

az apukája kifejezést miért nem fogadja el?


NO22emi

Az inkább 'dad' lenne.


pannonos

Étkezik-et nem fogadta el. Gáz.


horvath954

nagyon gáz: a "papája" forditást nem fogadja el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.