1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Goodbye and good night!"

"Goodbye and good night!"

Fordítás:Viszontlátásra és jó éjszakát!

February 2, 2014

68 hozzászólás


Vikci

Nekem legtöbbször nem fogadja el, amikor ki kell ejteni a mondatot, akármilyen jól mondom...


ZoltnFeren4

Én is így jártam már nem egyszer.


nonstopszegedbox

Mert rá kell nyomni a mikrofonra ha kimondtad…


kisspannasara

A good night a jó éjszakát. :)


AuroraBerkes72

..hát nem is a jó éjt...mióta szlengesítenek angolban ? Bár u,az a jelentése de ki szoktuk írni a jó éjszakát.


blanka895915

Ejszakat az ugyanaz mint az ejt


Unicorn-hair

Az éjt az nem szleng


brigobona

Nekem se fogadja el soha a good night-ot.


SandorKaracsony

Nem következetes a goodbye-viszontlátásra, bye-viszlát párok tekintetében.


AndreaSzen

OklolookookaokjdkkLlllllkkkkkkkkkkkkkkkkĺólkkpol


Szabolcs985374

Nem fogadja el a good night-ot. Máshol igen??!!


Ibolya353094

Gyakran nem fogadja el a helyesen kiejtett kifejezéseket, mondatokat.


GborSzcs1

nem fogadja el a "good night"-ot pedig vagy 6x probaltam


fruzsimici

Nem hallani mindig a feladatot. Nincs hozzá hang se lassú se normál tempóban.


Attila555767

Nekem itt nem is ad ki hangot


xxx682118

Csinálhatok bármit, egyszerűen nem fogadja el.


KissGabrie162288

Ugyan azt irtam amit te es nem fogadtad el.


Csikica

De, csak elkapkodtam..


Csikica

Valamiért nem megy tovább a lecke..


KataSzlvik

Mit jelent a buy? Erre javitott ki... Good buy and goog night.


kaizermate

........Szep.......almokat.......


Anyuci2

Azt írtam be jó8 érted?


Hngrst

a kurva abyatok


KissNapsug

A "viszlát és jóéjt" miért nem fogadja el??


CsongorBar

Ne mind nyafogjatok


Lola747

a viszontlátástra és jó éjszakát elfogadja


Horvthgerg19

Miért nem jó a "jóccakát!"?


Pisti803149

Nem fogadja el helyesen irva


szollareod

Miért nem jó a viszontlàtàsra?


GergoRadeczki

Gondolom azért mert nem á hanem à betűt írtál


fonyokatalin

sztem süket a gép....azt mondom, amit kell, ki is írja , majd közli, h nem hall... :)


Tododorapolka

Igazad van tenyleg süket a tablett


AuroraBerkes72

..hát nem is a jó éjt...mióta szlengesítenek angolban ? Bár u,az a jelentése de ki szoktuk írni a jó éjszakát.


bogica93

Vát és jó éjt!


Ginny78944

XD amúgy nekem elfogadja


hokiveaa

Az angolok nagyon sok szlenggel beszélnek.


artin20

Szia és jó éjt!!
Az is jó nem?


roland179

viszlát és jó estét írtam ,de nem fogadta el .mi a különbség?


laci0604

Az jó estét szerintem good evening.


szemuveges97

Nekem meg mindent elfogad. Mikor azt mondtam hogy "ébresztő!", akkor is a zöld téglalap villant fel. O.o

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.