1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Fernsehen ist nicht mehr…

"Das Fernsehen ist nicht mehr das große Medium."

Çeviri:Televizyon artık büyük medya organı değil .

July 13, 2016

6 Yorum


TahaDuelgar

nicht Medium, sonder Medien!


humetin

Yanıtlar yeniden eskiye doğru sıralansa daha iyi olmaz mı?


enanasya

Olur da... yanıtlar/yorumlarda tarih yok ki. (En azından benim kullandığım versiyonda yok.)
15 Mart 2021


humetin

das Fernsehen = Televizyon

https://www.duden.de/rechtschreibung/Fernsehen

die Technik des digitalen Fernsehens = Dijital televizyonun tekniği.

damals gab es noch kein Fernsehen = Eskiden televizyon yoktu.

sie arbeitet beim Fernsehen = O televizyonda çalışıyor.

wir haben kein Fernsehen = Televizyonumuz yok.


enanasya

Büyük medya organı mı büyük medya mı? Gerçi düzgün Türkçe açısından organ kelimesini kullanmak uygun ama Almanca'da aynı mı acaba?
9 Kasım 2021

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.