A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A woman"

Fordítás:Egy nő

4 éve

56 hozzászólás


BenceBtori

Egy nő

4 éve

brutus01

Ékezetes betűket lehet csinálni. Az alt billentyű lenyomása mellett begépelt 395 a hosszú ő betűt, az alt 416 az á betűt, az alt 418 az ó betűt, az alt 235 az ű betűt, az alt 417 az í betűt,az alt 130 az é betűt , az alt 233 az ú betűt jelenti. Az alt és utána 3 jegyű szám beírásával előhívható mindenféle karakter, lehet játszani vele. Remélem segítettem.

4 éve

patrik.pal1

Nagyon köszönöm de én telefonon játszom

4 éve

RozaliaBen

Ez nem egy játék

7 hónapja

lala125

nem mindenki tudja

4 éve

fekete.vik

Egy nő

4 éve

lohototopol

Én is telón játszom am ez az első szint tokk konnyu

3 éve

GORGO17

BEGY NŐ

2 éve

Zim541626

Nem rosz kicsit

1 hónapja

filcsike

semmi gond, csak nalunk nincs ekezetes betu. ilyenkor mit lehet tenni?

4 éve

FloraKujbu

A Duolingo nem várja el, hogy ékezettel írj. Én sokszor csak ékezet nélkül csinálom, mikor éppen nincs kedvem az ilyen szépítgetésekhez. A Duolingo akkor is jònak mondja. Remélem segítettem egy nagyon picit.

3 éve

Hitorihanabi

írd asszony - hátha belefér a tűrés határba

4 éve

valaki.valahol

a nyelvi beállításoknál hozzá lehet adni a magyar nyelvet és akkor van ékezetes betű. Azt hiszem egyedül az hosszú í betűt nem lehet az angol billentyűvel. De használható virtuális billentyűzet is. http://windows.microsoft.com/hu-hu/windows-xp/help/on-screen-keyboard

4 éve

HannaBiro

WALKERS JOIN

1 éve

Zim541626

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

1 hónapja

Szandra969234

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

10 hónapja

Zim541626

Mi akar leni

1 hónapja

iutr

E

3 éve

Zim541626

Cak

1 hónapja

padamasz

Azt hidtem nő

2 éve

Zim541626

Hihihihihihihihihi

1 hónapja

karoly05

Tomika guta nagyon buta és g t a 5 5 játék

2 éve

Jandrasits1

^&#

2 éve

Zim541626

I am a hangri

1 hónapja

Zim541626

1 te köcsög

1 hónapja

Jandrasits1

Bdnghghfbgddvcx

2 éve

Jandrasits1

Cbng

2 éve

Jandrasits1

Bj

2 éve

Jandrasits1

Kbj ojvbdkbvvvsbbsbxv

2 éve

Zim541626

Thfdjcyghbfhhbffvggfdv egy ez a te műved és Öcsi ne legyél ilyen köcsög mindenkivel

1 hónapja

k2DJM

Az asszony is jó

1 éve

Szandra969234

Jbvgbbb bhh bb555555zuzuunmb bhhhjkjiiiiiiiiiiiiihhhhhiiiiioo

10 hónapja

Zim541626

Te is

1 hónapja

Zim541626

Amugy mindenkine

1 hónapja

Zim541626

Mindenkinek örültem Sziasztok

1 hónapja

krisztike01

Egy nö

4 éve

Amanesse77
Amanesse77

helyes = hell yes

3 éve

Rolandd91

B

2 éve

Rolandd91

Vm

2 éve

BiankaHegy

A woma egy nő

2 éve

vogl.lolita

A woman ezt irtam és nem fogadta el

4 éve

Zim541626

Olvasni nem birsz

1 hónapja

EditKiss4

Neked ez a legnagyobb problémád!!!

3 éve

Zim541626

Vogl.loligta vagy én

1 hónapja

balintmacko

Mi nő ?

4 éve

Maresz66

Egy nő

4 éve

aliz.kovac

A women

4 éve

Honti.Benedek.E.

azért nem women mert az t´öbes szam

4 éve

Zim541626

A nem annak van egy s betű a végén Szóval kicsit lebuktál te

1 hónapja

BeataBoros

Women

4 éve

balazsj2

Nők

4 éve

Zim541626

Ez töb nő

1 hónapja

iutr

Egy no

3 éve

Barbaraasszony

Nem tudsz ékezeteket írni?

3 éve

EditKiss4

Na,nee

3 éve

EditKiss4

Nekem nehez! Segitseget koszonom AMit leirta hozzaszolaskent nem ertettem egy szot sem Oreg vagyok Rosszul hallok de jo probalkozni udv

4 éve