A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az állat megeszi az ételét."

Fordítás:The animal eats its food.

4 éve

17 hozzászólás


lili.meloc

Egy betűt hagytam ki, és máris rossz. Pedig olyankor engedni szokott.

4 éve

Hollysufjan

Nem mindegy azért, hogy melyik az az egy betű. Egy egyértelmű elírás, vagy mondjuk a birtokjel, többesszám jele, stb..

5 hónapja

kirci

Ezt a feladatsort már 1000x próbálkozok vele..mire végre az utolsó elöttihez értem :)

4 éve

gubokrisz

Ez volt a helyes válaszok között! Ezt jelöltem be! Akkor most mi a helyzet? A három közül egyik sem jó? Még az sem amit jónak jelöltem, majd ugyanazt irja a rendszer is, hogy jó?????

4 éve

aqualife32

Írja a feladat hogy több helyes választ jelölj! mert csak úgy fogadja el!

4 éve

Sanyiapa

Szerintem csak ez az egy válasz helyes.

4 éve

krisztian74

Szerintem az első és a harmadik is jó. (Megeszi a saját ételét illetve megeszi az ő - mármint egy férfi - ételét.)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

megeszi a ő (hímnemű) ételét az his food lenne a nőneműét az her food így marad a kisállatok étele, ami általában nincs nemhez kötve (de ha mégis, akkor her lenne) így marad az its food

4 éve

szs50
szs50

az első az tészta, a harmadik az disznóhús

4 éve

Fizikus

Pork a disznóhús. A meal is étel. A meat-el kevered, ami tényleg hús.

4 éve

Janos1957

Én is ezt jelöltem és nem fogadta el!

4 éve

DiriSiri
8 hónapja

Amazon86

Szerintem az 1. és a 3. válasz is jó, de az elsőt nem fogadta el. Miért?

4 éve

zsozsoo

na ne mond?!

3 éve

peter.birk

Nekem azt mondja mrg valaki, higy miert pont her???

4 éve

Oldmanus

Számodra ismeretlen állat esetén "its". Ha ismered a nemét akkor " Her" vagy "He" is helyes lehet.

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mert "Az állat megeszi az Ő ételét.". Lehetett volna "his" is akár. Vagy legegyszerübben "its".

3 éve