A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az állat megeszi az ételét."

Fordítás:The animal eats its food.

4 éve

10 hozzászólás


lili.meloc

Egy betűt hagytam ki, és máris rossz. Pedig olyankor engedni szokott.

4 éve

Hollysufjan

Nem mindegy azért, hogy melyik az az egy betű. Egy egyértelmű elírás, vagy mondjuk a birtokjel, többesszám jele, stb..

4 hónapja

kirci

Ezt a feladatsort már 1000x próbálkozok vele..mire végre az utolsó elöttihez értem :)

3 éve

gubokrisz

Ez volt a helyes válaszok között! Ezt jelöltem be! Akkor most mi a helyzet? A három közül egyik sem jó? Még az sem amit jónak jelöltem, majd ugyanazt irja a rendszer is, hogy jó?????

4 éve

aqualife32

Írja a feladat hogy több helyes választ jelölj! mert csak úgy fogadja el!

4 éve

Sanyiapa

Szerintem csak ez az egy válasz helyes.

4 éve

Janos1957

Én is ezt jelöltem és nem fogadta el!

4 éve

DiriSiri
7 hónapja

Amazon86

Szerintem az 1. és a 3. válasz is jó, de az elsőt nem fogadta el. Miért?

4 éve

zsozsoo

na ne mond?!

3 éve