1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boys drink milk."

"The boys drink milk."

Çeviri:Oğlanlar süt içer.

February 2, 2014

18 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/HamzaGndz1

Çok basit ya oğlanlar süt içer


https://www.duolingo.com/profile/MesutRecep2

Aynen doğru diyorsun


https://www.duolingo.com/profile/Tuana310057

Oğlanlar süt içerler de olurmu


https://www.duolingo.com/profile/bpofficial

Hello we blackpink! Follow we please duolingo: lalalalisa_m (profile photos adidas clothes lisa)/-jennie_ruby_jane-/sooyaa_/ roses_are_rosie THANK YOUUU! I


https://www.duolingo.com/profile/bestofmea

Ya geeçekten bir harf için 1 kalp gidiyo bunu değiştir duolingo


https://www.duolingo.com/profile/Kamilmanli

Çok basit ama ben boys yerine boy yazdımm yaa


https://www.duolingo.com/profile/Zeynep115619

Nida bu miktofonluk bir şey değil öğrenirsin ya da eğer telefonun eski bir modelse sesi bozuk demekki

Belirteyim....


https://www.duolingo.com/profile/Loshi4646

Yanlislikla mill yazdim


https://www.duolingo.com/profile/Kaan467323

The da u gelmezmiydi anlamadım


https://www.duolingo.com/profile/RyaYlmaz7

Aynen arkadaşım doğru diyor sun


https://www.duolingo.com/profile/Cennetnal1

Çok basit agam ya bebek bile yapar zaten boys diyo s çoğul yani oğlanlar yani bunu yapamayanda maldır valla çok basi


https://www.duolingo.com/profile/Atlas832954

Bende "The boy is drink water" diyiyordu ama "The boys drink water" dedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.