"The boys drink milk."

Çeviri:Oğlanlar süt içer.

February 2, 2014

26 Yorum


AtaEren1

Anlamıyor

January 27, 2017

Zeynep115619

Nida bu miktofonluk bir şey değil öğrenirsin ya da eğer telefonun eski bir modelse sesi bozuk demekki

Belirteyim....

May 3, 2017

Havva865176

Onların sütü var değil mi ?

December 6, 2017

Havva865176

Aynen

December 6, 2017

HamzaGndz1

Çok basit ya oğlanlar süt içer

March 6, 2018

Damla785040

Aynen ses mikrotondan çıkmaz onun sesini aç

March 14, 2018

Tuana310057

Oğlanlar süt içerler de olurmu

September 25, 2018

Berrin849745

Oğlanlar süt içer

December 5, 2018

glxAAY

Girerken güç işareti var ama hiç de zor değil

March 15, 2019

..Zeliha..

Boys olmuyor

March 16, 2019

KaraYaz

Aynen adamlar rakı içer

May 26, 2018

WaterEleme1

Bunu yazmaya geldim

October 17, 2018

nidolitko

ama mikrofondan ses gelmiyor

January 20, 2015

Havva865176

Ses mikrofondan gelmez kardeş.

December 6, 2017

arjenkara

burayı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

February 21, 2015

erenveceren3

Delirdi galina

April 8, 2018

erenveceren3

Galiba

April 8, 2018

glxAAY

Bendeeeeeeeee

March 15, 2019

nubarr

The olunca sutu olmuyormu ya neden sut olduki, baska zaman neden sutu oluyor ya

April 1, 2014

volkanzaro

The milk olsaydı sütü olurdu.

June 28, 2014

Stormstrid

boy erkek değilmi ya burda farklı anlamda

October 20, 2014

Sude833301

Boy erkek degil boy oglan demek

April 23, 2017

erenveceren3

Çünkü o the noy

April 8, 2018

erenveceren3

The boy

April 8, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.