"The boys drink milk."

Çeviri:Oğlanlar süt içer.

4 yıl önce

21 Yorum


AtaEren1

Anlamıyor

1 yıl önce

Zeynep115619

Nida bu miktofonluk bir şey değil öğrenirsin ya da eğer telefonun eski bir modelse sesi bozuk demekki

Belirteyim....

1 yıl önce

Havva865176

Onların sütü var değil mi ?

10 ay önce

Havva865176

Aynen

10 ay önce

HamzaGndz1

Çok basit ya oğlanlar süt içer

7 ay önce

Damla785040

Aynen ses mikrotondan çıkmaz onun sesini aç

7 ay önce

KaraYaz

Aynen adamlar rakı içer

4 ay önce

Tuana310057

Oğlanlar süt içerler de olurmu

2 hafta önce

nidolitko

ama mikrofondan ses gelmiyor

3 yıl önce

Havva865176

Ses mikrofondan gelmez kardeş.

10 ay önce

arjenkara

burayı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

3 yıl önce

erenveceren3

Delirdi galina

6 ay önce

erenveceren3

Galiba

6 ay önce

nubarr
nubarr

The olunca sutu olmuyormu ya neden sut olduki, baska zaman neden sutu oluyor ya

4 yıl önce

volkanzaro

The milk olsaydı sütü olurdu.

4 yıl önce

Stormstrid

boy erkek değilmi ya burda farklı anlamda

3 yıl önce

Sude833301

Boy erkek degil boy oglan demek

1 yıl önce

erenveceren3

Çünkü o the noy

6 ay önce

erenveceren3

The boy

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.