1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The elephant eats the apple."

"The elephant eats the apple."

Fordítás:Az elefánt megeszi az almát.

February 2, 2014

12 hozzászólás


levanka

az elefánt almát eszik - miért nem jó?


Niki218

Mitől függ hogy an vagy the van az alma szó előtt ?


ONOSZ_hun

Az AN vagy az A az azt jelenti hogy egy és attól függ hogy an vagy a, hogy mássalhangzóval(A)vagy magánhangzóval(AN) kezdődik a szó. A the az azt jelenti, hogy az vagy a.


Hunor112

Az elefànt megeszi az almàt. Miért nem jó?


Lemooon

lehet, h azért, mert rossz ékezetet használsz. ha jól látom, akkor balra dől az ékezeted, a normál ékezet pedig jobbra. valaki korábban írta azt, h ilyenkor elfogadja a program, ha nem használsz ékezetet, viszont a rosszat nem fogadja el


Hunor112

Ok.Köszönöm, kipróbálom másképp


vasvariistvan

Ez a beírás elcsúszott.


playdoka

Miért nem megeszi és miért csak eszi? én itt akadtam el.


vasvariistvan

Mindkettő jó.


Ladam07

Szar van a seggemben


English_Manus

Nem ér egy vitát!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.