Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Lütfen üç gün sonra yine gelin."

Çeviri:Kommen Sie bitte in drei Tagen wieder.

2 yıl önce

4 Yorum


ozlyr
ozlyr

"in drei tagen" üç gün içinde gelin anlamına gelmez mi?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Kalıplaşmış bir kullanım. "in" normalde "içinde" demek ama gelecekten bir süreç hakkında konuşulurken bu şekilde kullanmak daha doğal. Ama "sonra, ardından" manasına gelen "nachdem" kullanmak da yanlış sayılmaz. Sadece "in", kulağa daha doğal geliyor o kadar.

2 yıl önce

suna_su

'Üç gün içinde' anlamını 'innerhalb von drei Tagen' verir.

2 yıl önce

ozlyr
ozlyr

teşekkürler

2 yıl önce