Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Kadın meyve yer."

Translation:The woman eats fruit.

0
4 years ago

19 Comments


https://www.duolingo.com/KadriyeTas

Ben neden burda eat s takisi alıyor anlamadim suana kadar bu s takisi ve The oturmadi

10
Reply4 years ago

https://www.duolingo.com/Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 23
  • 11
  • 10
  • 7
  • 6
  • 2

3uncu tekil şahıs olunca eklenir https://www.duolingo.com/comment/1430000

9
Reply4 years ago

https://www.duolingo.com/Criaseth
Criaseth
  • 11
  • 8
  • 5
  • 4
  • 2

(He, She, It) -----> "-s" takısı alır (I, You, We, They) -----> takı almaz.

3
Reply3 years ago

https://www.duolingo.com/rusberk

simple present tense yani geniş zamanda üçüncü tekil şahıslar yani o canlı cansız s takısı alır does ekinin s i

0
Reply3 years ago

https://www.duolingo.com/Glse600077

Çünkü o bir she ve he-she-it s takısı alır

0
Reply7 months ago

https://www.duolingo.com/MehmetKire2

Genis zaman oldugu icin

0
Reply1 month ago

https://www.duolingo.com/MaLcoLmX60

Bende yeni başladım nacizane soyliyeyim. Women çoğul oldugu zaman woman tekil oldugu zaman kullanılıyor diye biliyorum. Ustadlar tabiki daha iyi cvp vereceklerdir.

8
Reply4 years ago

https://www.duolingo.com/JinSonWoo

Malcolm doğru biliyorsun :)

6
Reply4 years ago

https://www.duolingo.com/bringtheaction

the woman eats the fruit yazdım the olduğu için yanlış kabul etti the nın kullanım yerleri nelerdir.

3
Reply4 years ago

https://www.duolingo.com/kubi1642

Ornegin meyveyi deseydi the gelirdi basa ama meyve dedigi icin gelmez, yani the gelince belirtiyor

0
Reply3 years ago

https://www.duolingo.com/hazar924401

Önümde on dört soru vardı

1
Reply2 years ago

https://www.duolingo.com/sude691

Women eat neden olmuyo

0
Reply2 years ago

https://www.duolingo.com/selenaulker

ya arkadaşlar mal mısınız ha woman ha women yeter artık

0
Reply2 years ago

https://www.duolingo.com/meryemmerv3

Women yaziyorum yanlış diyor woman olarak gosteriyor Woman yaziyorum yanlis gosteriyo women diyor neden boyle oluyo dogrusu ne ?

0
Reply1 year ago

https://www.duolingo.com/Zehra_Alpsoy

woman olması lazım

0
Reply1 year ago

https://www.duolingo.com/Zehra_Alpsoy

sürekli bi harfi yazmadım diye can gitti olmaz böyle bişey kafayı yiyeceğim

0
Reply1 year ago

https://www.duolingo.com/irem163749

Merhaba arkadaslar bende yeni katıldım yanlis yaptigimizda tekrardan dönüp duzeltebiliyormuyuz:)

0
Reply9 months ago

https://www.duolingo.com/HamzaBayrl

Women yaziyorum woman yazman gerek diyo woman yaziyorum women yaz diyo cok sacma

0
Reply9 months ago

https://www.duolingo.com/smailKl8

Olmuyor

0
Reply8 months ago