1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın meyve yer."

"Kadın meyve yer."

Çeviri:The woman eats fruit.

February 2, 2014

22 Yorum


KadriyeTas

Ben neden burda eat s takisi alıyor anlamadim suana kadar bu s takisi ve The oturmadi

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

3uncu tekil şahıs olunca eklenir https://www.duolingo.com/comment/1430000

February 9, 2014

Criaseth

(He, She, It) -----> "-s" takısı alır (I, You, We, They) -----> takı almaz.

September 15, 2014

Glse600077

Çünkü o bir she ve he-she-it s takısı alır

January 7, 2018

MehmetKire2

Genis zaman oldugu icin

July 9, 2018

birandis

-s takısını sonunda çözdüm...

July 3, 2019

MaLcoLmX60

Bende yeni başladım nacizane soyliyeyim. Women çoğul oldugu zaman woman tekil oldugu zaman kullanılıyor diye biliyorum. Ustadlar tabiki daha iyi cvp vereceklerdir.

March 17, 2014

GriAdam

Malcolm doğru biliyorsun :)

March 17, 2014

bringtheaction

the woman eats the fruit yazdım the olduğu için yanlış kabul etti the nın kullanım yerleri nelerdir.

July 14, 2014

Selcen_Ozturk

barış aşağıda açıklamış, fazlası da burada: https://www.duolingo.com/comment/1646458

August 3, 2014

kubi1642

Ornegin meyveyi deseydi the gelirdi basa ama meyve dedigi icin gelmez, yani the gelince belirtiyor

August 16, 2014

hazar924401

Önümde on dört soru vardı

April 9, 2016

sude691

Women eat neden olmuyo

August 23, 2015

selenaulker

ya arkadaşlar mal mısınız ha woman ha women yeter artık

July 28, 2016

meryemmerv3

Women yaziyorum yanlış diyor woman olarak gosteriyor Woman yaziyorum yanlis gosteriyo women diyor neden boyle oluyo dogrusu ne ?

October 10, 2016

Zehra_Alpsoy

woman olması lazım

November 27, 2016

elif9347

Woman=Kadın Women=kadınlar

September 23, 2019

Zehra_Alpsoy

sürekli bi harfi yazmadım diye can gitti olmaz böyle bişey kafayı yiyeceğim

November 27, 2016

HamzaBayrl

Women yaziyorum woman yazman gerek diyo woman yaziyorum women yaz diyo cok sacma

October 28, 2017

smailKl8

Olmuyor

November 28, 2017

Aye532789

Bence cümlelerde çok cinsiyet ayrımı yapilmiş Mesela örmek vereyim Erkek şarap içer Kadın meyve yer

November 17, 2018

ferhan467884

Eat s eki aliyorsa çoul olmasi lazim

July 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.