1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın meyve yer."

"Kadın meyve yer."

Çeviri:The woman eats fruit.

February 2, 2014

59 Yorum


KadriyeTas

Ben neden burda eat s takisi alıyor anlamadim suana kadar bu s takisi ve The oturmadi


Criaseth

(He, She, It) -----> "-s" takısı alır (I, You, We, They) -----> takı almaz.


_.-.QUEEN.-._

●Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: WE EAT AN ORANGE.

✓ SHE EATS AN ORANGE.


Glse600077

Çünkü o bir she ve he-she-it s takısı alır


afhelios

-s takısını sonunda çözdüm...


rusberk

simple present tense yani geniş zamanda üçüncü tekil şahıslar yani o canlı cansız s takısı alır does ekinin s i


MehmetKire2

Genis zaman oldugu icin


zeynep672208

Ayn sana katiliyorum


yadigar771461

Evet niye illa "s" takısı olmadan kabul etmiyor. Canım 0 oldu.


bedirhan762033

NEDEN HEP EAT KELİMESİ NESNEDEN ONCE GELİYOR


MaLcoLmX60

Bende yeni başladım nacizane soyliyeyim. Women çoğul oldugu zaman woman tekil oldugu zaman kullanılıyor diye biliyorum. Ustadlar tabiki daha iyi cvp vereceklerdir.


GriAdam

Malcolm doğru biliyorsun :)


bringtheaction

the woman eats the fruit yazdım the olduğu için yanlış kabul etti the nın kullanım yerleri nelerdir.


Selcen_Ozturk

barış aşağıda açıklamış, fazlası da burada: https://www.duolingo.com/comment/1646458


kubi1642

Ornegin meyveyi deseydi the gelirdi basa ama meyve dedigi icin gelmez, yani the gelince belirtiyor


sabrina13262

Sen nesnenin başında the kullanirsan mesela : water = su The water = suyu olur . Veya Fruit meyve iken the fruit meyveyi anlamına gelir .


SS1Nao

Eğer ortada belirli bir şey varsa o zaman kullanılır


HamzaBayrl

Women yaziyorum woman yazman gerek diyo woman yaziyorum women yaz diyo cok sacma


krEren2

Woman kadın women kadınlar demek belki o yüzdendir


Ayselalr

Yok öyle bir şey


hazar924401

Önümde on dört soru vardı


Allison675064

He,She,It s takısı alır arkadaşlar


rgqueen

Allahım bu kadar kolay şeyde nasıl kaçırdım


Akm941447

(The woman eats fruit ) diyorum olmuyor. Eat diyorum. Gene olmuyor. Ben ne yapacağım ya


GamzeHuri

Women yazıyorum, "woman" yazacaktın, diyor; woman yazıyorum, "women" yazacaktın, diyor.


meryemmerv3

Women yaziyorum yanlış diyor woman olarak gosteriyor Woman yaziyorum yanlis gosteriyo women diyor neden boyle oluyo dogrusu ne ?


Zehra_Alpsoy

woman olması lazım


elif9347

Woman=Kadın Women=kadınlar


Zehra_Alpsoy

sürekli bi harfi yazmadım diye can gitti olmaz böyle bişey kafayı yiyeceğim


Aye532789

Bence cümlelerde çok cinsiyet ayrımı yapilmiş Mesela örmek vereyim Erkek şarap içer Kadın meyve yer


FikretAzra

Eat s eki aliyorsa çoul olmasi lazim


sabrina13262

Ya şu women - woman karışıklıği yüzünden bi dünya hata yaptım . Testlerde canımızı yemesin kendi kendine düzelterek uyarsin ne güzel olur . Arada ki farkı söyler misiniz


mer718119

Neden s takısı alıyor canım gitti boş yere ayıp ya


SametKaral1

Lady de aynı şey değil mi olum


anna301086

Bu dualingoyu bazen şikyet edesim geliyor


ELFHRANURE

Ben doğru yaptığim halde yanlış cevap veriyor.


MrOmerK

Arkadaşlar Cümle de yazan "Kadın Meyve yer" The woman eat fruit yazdım burdaki "s" takısı neden geliyor bilen biri açıklayabilir mi ?


Bahar293976

ya cevap the women eats fruit ben sadece eata'a s takısı eklemedim ve son soruy canlarımda bitti yani bir s takısı yüzünden değer mi yaaa hemde tam 5 seviyeye ulaşıyodum


Yamur201533

Bi s takısı unuttum diye yanlış oldu


RabiaGl591343

Kaçıncı sınıfa gidiyorsunuz !erak ettimde


Akm941447

Azımızı toplayalım lütfen Değil mi ?bu sözler. Sizin ağzınıza yakışmıyor. Lütfen yani Ayıp yaaa. :(


nil737440

The kelimesinden nefret ediyorum


Bestreddown

Bir öncekinde aynı cümle çıktı eats dedim yanlış dedi buna doğru dedi delirmemek elde değil


yadigar771461

Eat olsa ne olur, eats olsa ne olur? Değil mi?


Hseyin5573

(Women eats fruit) yazdım doğru olması lazım yanlış diyor.


Meric27

bir soruda dogru cevap woman digerinde women cikiyo bu nasil is


Ali530241

I you we they derken yani woman,man vs. denmi bahsediyorsunuz


weryew13

Women yaziyorum woman diyo woman yaziyorum women e ceviriyo :^


AZERBAIJAN555

{HE;SHE;IT------->"-s"takısı olur.} {I;YOU;WE;THEY ---------> TAKI ALMAZ!} ✓THE MAN EATS THE STRAWBERRY.✓ ✓WE EAT STRAWBERRY.✓

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.