Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın meyve yer."

Çeviri:The woman eats fruit.

4 yıl önce

19 Yorum


KadriyeTas

Ben neden burda eat s takisi alıyor anlamadim suana kadar bu s takisi ve The oturmadi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3uncu tekil şahıs olunca eklenir https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

Criaseth
Criaseth

(He, She, It) -----> "-s" takısı alır (I, You, We, They) -----> takı almaz.

4 yıl önce

rusberk

simple present tense yani geniş zamanda üçüncü tekil şahıslar yani o canlı cansız s takısı alır does ekinin s i

3 yıl önce

Glse600077

Çünkü o bir she ve he-she-it s takısı alır

9 ay önce

MehmetKire2

Genis zaman oldugu icin

2 ay önce

MaLcoLmX60

Bende yeni başladım nacizane soyliyeyim. Women çoğul oldugu zaman woman tekil oldugu zaman kullanılıyor diye biliyorum. Ustadlar tabiki daha iyi cvp vereceklerdir.

4 yıl önce

JinSonWoo

Malcolm doğru biliyorsun :)

4 yıl önce

bringtheaction

the woman eats the fruit yazdım the olduğu için yanlış kabul etti the nın kullanım yerleri nelerdir.

4 yıl önce

kubi1642

Ornegin meyveyi deseydi the gelirdi basa ama meyve dedigi icin gelmez, yani the gelince belirtiyor

4 yıl önce

hazar924401

Önümde on dört soru vardı

2 yıl önce

sude691

Women eat neden olmuyo

3 yıl önce

selenaulker

ya arkadaşlar mal mısınız ha woman ha women yeter artık

2 yıl önce

meryemmerv3

Women yaziyorum yanlış diyor woman olarak gosteriyor Woman yaziyorum yanlis gosteriyo women diyor neden boyle oluyo dogrusu ne ?

1 yıl önce

Zehra_Alpsoy

woman olması lazım

1 yıl önce

Zehra_Alpsoy

sürekli bi harfi yazmadım diye can gitti olmaz böyle bişey kafayı yiyeceğim

1 yıl önce

irem163749

Merhaba arkadaslar bende yeni katıldım yanlis yaptigimizda tekrardan dönüp duzeltebiliyormuyuz:)

11 ay önce

HamzaBayrl

Women yaziyorum woman yazman gerek diyo woman yaziyorum women yaz diyo cok sacma

11 ay önce

smailKl8

Olmuyor

10 ay önce