A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Kimegyek vacsora után."

Fordítás:I go out after dinner.

4 éve

13 hozzászólás


epito3

I will go out after dinner.

4 éve

E.K.9

Amit irtal az azt jelenti, ki fogok menni vacsora utan

4 éve

KicsiVikk
KicsiVikk

ha van nevelo az a baj ha nincs nevelo az a baj...

4 éve

Maminti.
Maminti.

Hol itt a névelő?

4 éve

LyricsHaxe

after dinner i go out mért nem jó?

4 éve

LyricsHaxe

after dinner i go out mért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Annak is jónak kéne lennie. Az angolban az időhatározók leginkább a mondat végére kerülnek, de (kicsit titkábban ugyan) ha nem az időhatározó a mondat fő fókusza, akkor kerülhet előre is:

  • I go to London today. / Today I go to London.

Ha nem fogadja el, akkor jelenteni kell.

4 éve

Shibelion

A szórend miatt, mivel ebben az alkalmazásban brit angolt használnak. Amerikaiban szerintem elfogadott.

4 éve

radnaitomi

A Duolingo amerikai, és amerikai angolt is tanít elsősorban. (A kis zászló is amerikai, nézd meg :))

A pittsburghi Carnegie Mellon University egyik professzora indította el végzős tanítványaival, és azóta is ott működik Pittsburghben.

Több fórumon ment már vita arról, hogy miért nem brit angolt tanít, vagy hogy miért nem azt is. De mivel amerikai a cég, egyelőre csak amerikai van. :)

(Szerencsére azért általában elfogadja a brit helyesírást is :))

4 éve

Shibelion

Ó, tényleg. Jó tudni, köszönöm, hogy szóltál. Nem figyeltem a zászlót és valamiért britnek gondoltam. :)

4 éve

Shibelion

Több értelme van annak, hogy "Vacsora után elmegyek."

4 éve

Maminti.
Maminti.

:D Tudom, rossz aki rosszra gondol...

4 éve

Shibelion

Hát igen, nekem csak most tűnt fel... :)

4 éve